Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer liksom ikke helt å glede meg. Det er første gangen lillegutt er borte fra mammaen sin veldig lenge. Han skal være hos bestemor som han aldri har sovet hos. Han er jo en enkel sjel, men tenk hvis han savner mammaen sin? Superdupergutten og storesøster skal være hos mormor.. Får sånne "tenk hvis/ om tanker..." Tenk om han sovner og ikke våkner mer, blir skada, eller påkjørt.. Sukk, noen som kan banke litt vett inn i denne hysteriske mora og si at unger på 22 mnd ikke dør eller blir påkjørt sånn uten videre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer til å gå så fint!!! Ei fin dame på flyet i dag sa noe som gjorde meg glad: " Det er fort gjort at det går godt!" Og det er jo sant... Det går alltid bra, og du må bestemme deg for å kose deg når ungene er på ferie, de komme nemlig ikke til å savne deg noe nevneverdig :-) så da trenger ikke du være redd heller.... kos deg med kjæresten og gjør hemmelige kjæresteting... for det er jammen meg fort gjort at det går godt!

:-)

Skrevet

Skjønner hvordan du har det jeg:-) Vi skal også på kjæreste tur til Paris i høst. Storebror på 5 skal passes av mormor og lillebror som da er nesten 18 mnd skal til farmor og farfar. Har hatt noen sånne hvis om atte dersom tanker jeg og. Men det går vel helst bra. Vi har prøvekjørt litt vi da. Lillebror har overnattet hos dem for første gang i natt, og det gikk strålende.

Så vi får bare satse på at kjæresteturen blir en stor suksess, og at små barn klarer seg fint uten mamma'n sin noen dager:-) Tror det er verre for oss enn for dem....

Skrevet

:)

Fort gjort- det kjenner vi til:)

Tror det blir bra når jeg lander på flyplassen... Håper det... Skal ta med meg "det er fort gjort at det går godt!!" Bra uttrykk

Skrevet

jeg hadde det likedan når Storebror begynte hos dagmamma.

Tenk-om-hvis-om-atte..... Det går så fint. De kommer til å kose seg, og det gjør du også.

Tenk så deilig å kunne kose seg litt uten barn, det gjør vi sjelden eller aldri. Veldig dårlig med barnevakter. Så hadde mine 2 kunnet sove borte bare for et døgn, hadde jeg vært kjempeglad.

God tur!!!

Kos deg masse. Og jeg er sikker på at mormor tar vare på de som de skattene de er.

Skrevet

Det kommer sikkert til å gå kjempefint!!

Værst for dere..og tenk så deilig det blir å bare være kjærester på tur.Og såååå utrolig deilig å se småtrollene igjen når dere kommer hjem :) Da går det en time....også begynner dere å lengte etter ny kjærstetur :)))

Skrevet

Det var et flott uttrykk som dritgrei fortalte om!

Selvfølgelig går det bra:-) Og som hun også nevner, barna kommer til å ha det så godt som noen at de knapt rekker å savne dere. Barn er her og nå de:-)

Ha en superduper tur!

Skrevet

Sukk, sukk og dobbeltsukk!!! Vi er på samme stadiet her.... Drar til Mauritius om aaaalt for kort tid!!! Mest problematisk å dra fra vesle tuttelutt.... Storebror på 6 skjønner at vi skal være borte en tid... og så kommer vi hjem... Men hva med vesla.... hun vil jo bare savne oss og ikke skjønne hvorfor vi ikke er der..... sukk..... Hjerte mitt blør for avreisedagen.... kommer til å pipe hele veien til Gardermoen. Det blir bryllupsreisa si det tenker jeg.... når bruden bare sitter og lengter hjem til ungene sine....

Skrevet

Huff... det ble ikke akkurat noe trøst og støtte i innlegget mitt nei....

Det går nok bra!! Det går nok bra! DET GÅR BRA!!!!! ;=)

Skrevet

snuuuuuuuuuuuulder! Det kommer til å bli rådeilig!!!!! snuppeluretuttelutt kommer tiike til å merke at du er borte før du kommer tilbake, da sitter hun nok fast i mamman sin en stund, men dagene på mauritsitrus blir fine bryllupsdager!

tenk da, man kan gjøre hva man vil når man vil... allre halst sove antgelig :-)

Skrevet

Hulk, hulk... ja... jeg vet... Men hjertet mitt er ikke helt enig med hodet!

Skrevet

(jeg skjønner så godt så godt hva du snakker om, men jeg gjør en innsats for at du skal klare å kose deg - vi har jo valgt å ikke reise på bryllupstur - say no more )

Dete går fint! pust inn og ut, som vanlig - ta deg en røyk eller ti- klin med kjæresten og strutt med de fine puppenen dine, og vips!

:-))))))))

Skrevet

Jo da!! Jeg gjør alt det der jeg..... men hjelper det???? Nehehei!!!

Skrevet

he he he he.... du er fin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...