familien kaos- komplett Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hei! ramser opp noen spørsmål og håper noen gidder å svare meg, fyll gjerne i med andre opplysninger som er greit å vite om:) Noen som har bestilt crocks fra taylorshoes? Er det beach eller cayman (heter det ikke det da??) som er den mest vanlige modellen? Man må betale med kredittkort vel? Hvor mye er frakten? Det lønner seg å bestille ett og ett par i forhold til toll? Hvor lang tid tar det å få pakken? På forhånd, takk takk for svar
Snart 3 barns-mor? Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Hei. Tror beach er den gamle modellen og cayman den nye,er ikke mye forskjell på de.Nye modellen er litt smalere tror jeg. Ja,må betale med kredittkort/visa.Vi bestillte 2 par,med frakt,toll og alt ble det rett over 300 pr.par. Det tok rundt 1 mnd.tror jeg det var før vi fikk de,så gikk ganske lenge ja...
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg kan svare på noe, har selv bestilt crocs derfra men fått det levert hit jeg bor i USA. Tror det er beach-modellen som er den mest vanlig, men jeg klarer ikke å se så stor forskjell på de to modellene. Har nettopp mottatt en levering som min søster skal ha, og der er begge modellene. Litt forskjell i mønster oppe på skoa, men ellers virker de ganske så like å ha på seg. (måtte selvsagt prøve begge modellen) Man må betale med kredittkort, og det er helt trygt. Nå vet ikke jeg hvor mye frakt det er for å få det til norge, men har sett andre innlegg her hvor de snakker om ca NOK 100. Tror det lønner seg å bestille et par om gangen, ellers kan man risikere å må fortolle det. Taylorshoes sender ut ganske så raskt, vanligvis allerede dagen etter bestillingen. Tror nok at du kan regne med mellom 1-2 uker før det er fremme i Norge. Håper dette hjelper deg noe! ellers er det sikkert andre her som faktisk har fått det levert til Norge som kan svare deg.
En blå å en rød:) Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Vi bestillte beach, det er den mest vanlige, den andre er smalere og litt mindre. Må betale med Visakort/kreditt-kort Frakten kommer ann på hvor mye sko du bestiller. Du kan regne det ut på fremsiden Vi bestillte 5 par sko,(3 voksne, og 2 barn) det ble 1200 med toll henta pakken på post-kontoret etter EI uke. Fikk sporings-nr for å følge pakken. Superfornøyd!! Lykke til med dine nye super-sko!
Mazza** Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 jeg bestilte på rei.com , skoa kom etter ca en uke , bet med kort , med frakt kom de på under 300 kr. Betalte ikke noe toll. Hadde jeg vært deg hadde jeg sjekka ut de som heter Mary Jane , jeg hadde nemlig 3 par beach fra før og kjøpte denne gangen Mary Jane , de er kjempefine ,og er litt mer jentete liksom...litt sånn ballerina sko Lykke til
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Jeg bestilte på rei.com (Mary Janes) fredag for en uke siden, og fikk bekreftelse på at de var sendt nå på onsdag. De hadde flere farger igjen på lager enn taylorshoes, frakten kom på 4 dollar mer (altså ca 25,- kr mer tror jeg). Gleder meg til de kommer, og er spent!
familien kaos- komplett Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2007 takk for tipset om rei! Skal bestille mary jane jeg!!! Stemmer det at str 7 er ca 38? Bare sååå vanskelig å bestemme seg for farge da! Får kanskje bestille fler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå