Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Åh vi er sååååå stolte av navnet vi har funnet til tigergutten i magen.. det holdes hemmelig for alle til han er født... åh.. gleder meg sånn til å få skrive ut meldinger til venner og kjente med vekt,lengde og NAVNET.. hehe... Jo oftere jeg tenker på navnet jo mer rett blir det..
AMK<3 Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 så kjekt;) gratulerer=) må du holde det hemmelig lenge da? ble litt nyskjerrig jeg nå=P
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Så flott at dere har bestemt dere! Blir spennende å høre navnet etterhvert! Vi syns det var vanskelig å bestemme oss, men sa etterhvert til folk at det ANTAGELIG blir Marius, og nå har vi ikke noe valg lenger for alle er begynt å kalle han for det ;-)
*RutIetutt* Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Så bra! Er sånn det skal være:o) Vi er like stolt av vårt navn - men det har vi ikke holdt hemmelig...skulle kanskje gjort det;o)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2007 Termin er 2 august... så håper jeg snart får sende den meld.. hehe.
Ioren Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Vi er også stolte av vårt navn;) eller av å i det hele tatt å ha blitt enige Har delt det med noen, men påpekt sterkt at vi ikke er 100% sikre enda, men at det mest sannsynlig er en liten David i magen Vi kaller han babyen eller OddBob enda da, og vil at andre skal det og, vil ikke at noen skal feste seg for mye ved David før vi er 100% sikre
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Hehe.. Så moro at det er flere som holder navnet hemmelig til babyen er født;) Vi gjør også det, og det er "vill" gjettekonkurranse i familien! Hehe... Gleder meg også VELDIG til å sende mld etter at han er født. Vi er også kjempestolte og fornøyde med valget vårt:) Blir spennende å se hva navnet deres er!! Lykke til! Håper vi snart kan sende ut meldinger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå