Gå til innhold

Så stolte av navnet til babyen vår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh vi er sååååå stolte av navnet vi har funnet til tigergutten i magen.. det holdes hemmelig for alle til han er født... åh.. gleder meg sånn til å få skrive ut meldinger til venner og kjente med vekt,lengde og NAVNET.. hehe... Jo oftere jeg tenker på navnet jo mer rett blir det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kjekt;) gratulerer=)

må du holde det hemmelig lenge da? ble litt nyskjerrig jeg nå=P

Skrevet

Så flott at dere har bestemt dere! Blir spennende å høre navnet etterhvert!

Vi syns det var vanskelig å bestemme oss, men sa etterhvert til folk at det ANTAGELIG blir Marius, og nå har vi ikke noe valg lenger for alle er begynt å kalle han for det ;-)

Skrevet

Så bra! Er sånn det skal være:o) Vi er like stolt av vårt navn - men det har vi ikke holdt hemmelig...skulle kanskje gjort det;o)

Skrevet

Termin er 2 august... så håper jeg snart får sende den meld.. hehe.

Skrevet

Vi er også stolte av vårt navn;) eller av å i det hele tatt å ha blitt enige ;)

Har delt det med noen, men påpekt sterkt at vi ikke er 100% sikre enda, men at det mest sannsynlig er en liten David i magen :) Vi kaller han babyen eller OddBob enda da, og vil at andre skal det og, vil ikke at noen skal feste seg for mye ved David før vi er 100% sikre ;)

Skrevet

Hehe.. Så moro at det er flere som holder navnet hemmelig til babyen er født;) Vi gjør også det, og det er "vill" gjettekonkurranse i familien! Hehe... Gleder meg også VELDIG til å sende mld etter at han er født. Vi er også kjempestolte og fornøyde med valget vårt:) Blir spennende å se hva navnet deres er!! Lykke til! Håper vi snart kan sende ut meldinger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...