dritgrei hei hei! Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 faens merr!!!!!! snakk om å bombardere på msn! Men for all del....... brenn!!!!!
♥Snulder Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 hehehe.... jeg er jammen meg glad for at ikke gubben har kontakt med mora si jeg..... Og at svigersøster bare er 20 år og har null interesse av å blande seg borti våre saker ;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 de er sikker av samme slaget om ikke anna!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Vi kan ikke få litt mer saftige detaljer da, så kan jeg sammenligne litt. Ikke noe galt med min svigerinne altså..... bare litt annerledes enn meg. Og hun har to barn, men er tidenes største egoist, (står sikkert i Guinnes Rekordbok som største egoist) MEG, MEG, MEG, MEG,MEG , er stikkord som dekker hennes væremåte.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har en "meg meg meg meg" type En " mine barn er best, mine barn er best" og en som ikke trenger å nevnes med andre ord enn forbanna møkkakjerring. Har ikke kontakt med henne eller den j...dusten som jeg visst nok er i slekt med... hmmmm lurer på hva de sier om meg??
Dailis Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har en svoger jeg...som slår de fleste... Grunnen til at min mann nekter kontakt med hele sin familie. Er så redd ungene skal lære at pappaens familie har man ikek kontakt med.. Trist når det er sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå