Gå til innhold

Hva er det snodigste stedet dere har ammet på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg endte med å amme i Peterskirken i Roma, etter at mini våknet plutselig, og slett ikke ville ha vann.... Fant meg en rolig trapp og satte igang :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må ha vært på jentedoen på skolen.

Skrevet

Ikke så snodig men videregående skole da jeg hadde med vesle jenta får å gjennomfør skolen:)

Skrevet

På en stabel av bil-dekk hos en kompis....

Skrevet

Ikke snodig, men toget ammet jeg jo på. Og kino selvfølgelig.

Skrevet

Under et tre i en park, da alle benkene var opptatt.

Skrevet

bildekk, den var ny, ja :-p

Skrevet

En benk på Skøyenåsen stasjon, snuppa våknet og illskrek etter mat.

Så da måtte jeg jo amme, kuldegrader og vinter til tross. :P

Skrevet

På et turisttog på Kreta, sånt åpent med små vogner. Fineste plassen jeg har ammet var på en nydelig holme\øy utenfor Fredrikstad, nydelig vær, liggende på et pledd under et tre. :o)

Skrevet

sittende i bilen, med snuppa fastspent i barnesetet og meg fastspent i min bilsele. Slapp av, det var pappa'n som kjørte. hehe.

Skrevet

I fjellheimen i 5 minus og vind. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Istapper på puppene

Skrevet

Tinkerbelle, ditt råskinn :-p

Skrevet

Haha. Ja, jeg burde sikkert få masse pepper for at vi ikke stoppet pga den stakkars ryggen til ungen og bla bla bla. Hun sov og jeg ammet. Hadde melkespreng. *fnis* Insert boobies.. and feed. Jaja. Gikk så fint så.. en skulle kanskje tro jeg hadde pupper ned til knærne..men jeg har ikke det heller altså. :s

Skrevet

hahahaa--- tenkte jeg ikke på engang. hvordan i hulste rakk du bort?

Skrevet

handicapdoen på bohus :)

Skrevet

Tja..snodig og snodig.. Men jeg har ammet på disse stedene:

Benk midt i kjøpesenteret av mangel på plass andre steder (gjorde det diskret uten å vifte med puppen)... Ammet eldstemann på fly, på skolen i langfri ( mamma var dagmamma og kom med ham hver langfri så jeg fikk ammet). Ammet i kirka. Ammet i bilen mens ungen har sittet fastspendt, selvsagt var det far som kjørte. Ammet gående med unge hengende i slynga/ bæresjal ( dette har jeg gjort med alle 3). Ammet i badeland mens vi satt og koste oss i varmebadet.. :-) Ja..man kan kort sagt amme hvorsomhelst og nårsomhelst! :-))

Skrevet

i bilen på parkeringsplasser er gjenganger. i bilvasken også.

i badekaret

på do (må man, så må man..)

kjøpesenter er rei deal ja

på fly, buss og tog har vi prøvd :-)

Skrevet

I hagen til Kongen og Dronningen! I slottsparken *he he*

Skrevet

kunne du ikke bare gått inn, da? ;-) hehe

Skrevet

åpner de ikke døra for en stakkars mamma, eller?

Skrevet

Stående (!) på et do i et tog.

Var fullt av soldater i kupèen jeg satt i, og var ikke helt aktuelt med DEN skrikerungen å prøve engang. Jeg måtte finne et rolig sted,og det fant jeg.

Men nektet å sette meg ned ;o)

Skrevet

Det der gjorde jeg også da vi dro 150 mil til NC for barnedåp da han var 2 mnd gml =)

Greit med strekkbare pupper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...