**My little Miss drama and I** Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Snuppa er 3 1/2 mnd nå ,men helsesøstra mi sa til meg at jeg godt kunne begynne når hun var 4.mnd litt på kvelden for hun våkner ennå 2 gang for natten å skal ha mat. De fleste begynner vell rundt 5-6.mnd eller hva er vanlig?! er litt usikker på om jeg skulle det og hvordan begynnte dere? med en skje eller? Takk for svar;)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Vi begynte når vesla var 5 mnd, da bare med en skje til å begynne med. Hun har hatt kolikk og mye magevondt, så vi tok det piano. Maisgrøt fikk hun vondt av, så ventet vi en uke og prøvde risgrøt, det går så det griner :-) Først tok jeg 1 ts grøtpulver og blandet i masse mme så det ble som tykk melk. Ta det på formiddagen først, så du ikke får magevondten på natten om det skulle skje. Så øker du sakte men sikkert mengden grøt i forhold til mme/mm. Jeg har en terning med svisker oppi (fryser det i isterningsposer) siden hun får så hard avføring av grøt. Om HS anbefaler at din baby starter nå, så er nok det greit. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå