♥pilutta♥ Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hei! Vi driver og prøver på andremann, og da er det mange rare tanker som surrer rundt i hodet mitt.. :-) før jeg ble gravid med lillemann hadde jeg bestandig smerter rundt EL. Etter han ble født har disse forsvunnet... kan det bety at jeg ikke har EL? Alt annet er som før jeg ble gravid, syklusene er like lange, og det samme er antall blødningsdager.. Kan jo legge til at jeg før fødsel var sterkt plaget med menssmerter, men de har også forsvunnet(jeg vet det er normalt). Kan det også skje at EL smertene forsvinner??
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Tror nok ikke det har noen sammenheng. De fleste kjenner jo ikke at de har eggløsning. Så selv om du ikke har el-smerter tror jeg nok du likevel har eggløsning. Prøvd el-tester da?
♥pilutta♥ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 Nei, jeg har ikke prøvd EL- tester.. forrige gang vi prøvde ble jeg litt av en testoman, så jeg skal præve å unngå det denne gangen:-) Ble mer stresset av all testingen, jeg.. Men takk for tipset:-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå