Gå til innhold

å herregud at det er mulig

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått brev fra boligkontoret, noe er feil på søknaden om bostøtte og jeg har til mandag (siste frist) til å levere inn papirene som mangler. Hva faen er det slags frist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tuller du?? de kan da ikke gi så kort frist...

du burde ringe de og be om å få litt lengere frist... for det går jo ikke...

Skrevet

de har sendt den ut den 16 og jeg fikk den i posten i dag. Jeg kjenner jeg blir ganske stressa for det er ingenting å endre på, alt er som det skal være.

Skrevet

Det er desverre helt vanlig. Husbanken sender søknadene i retur til boligkontorene med alfor kort svarfrist, før de igjen rekker å sende ut sine brev er fristen nesten gått ut.

Dersom du har problemer med å rekke fristen er det bare å ringe boligkontoret så order det seg som regel.

En av mange feil i systemet som forhåpentligvis blir bedre etter at nye regler for behandling av bostøtte trer i kraft til høsten.

De surrer fælt...jeg har mottat bostøtte i 1 1/2 år nå...HVER termin har jeg fått beskjed om at det har manglet noe med søknaden(noe det ikke har...de er bare eksperter på å rote bort papirer..) Så har jeg fått avslag på søknaden (gudene vet hvorfor) Så er det bare å formulere klage, skaffe en haug med nye papirer for så å vente tre mnd på at de skal behandle klagen...og SÅ kommer pengene.. Er så jævlig lei av dette nå....Fikk brev idag igjen om at de manglet dokumentasjon på låneopplysninger..noe de har mottatt 1000 ganger...Tror det er noen som hater trynet mitt på det kontoret!

Skrevet

jeg skjønner ikke hva faen det er som er så jævla vanskelig å forstå for disse, tydeligvis, analfabete forbanna idiotene som ikke klarer å lese ei jaævla setning rett.

Skrevet

Min teori er at de har sprengt budsjettet og at de derfor prøver å spare inn penger ved å kreve inn informasjon som ikke eksisterer med frister som ikke er mulige å overholde i håp om at folk bare skal i opp...

Skrevet

ja det tror jeg å. Det frister veeeeldig å bare drite i hele bostøtta akkurat nå.

Skrevet

Er det sant?? Det fikk nemlig jeg også! Som var stemplet 16 juli!

Jeg ble LITT arg kan man si...

Heldigvis har jeg en supersnill mamma, så jeg fant fram alt de trengte og så faksa hu det over igår... Lykke og glede!

Så vanvittig unødvendig å gi så kort frist altså! Og ikke kom og fortell meg at det brevet gikk i posten den 16 altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...