rosa og en blå Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 nå har det kommet gele ut der i mange dager.. er faktisk Gele`... yaaakk.. tenkte det måtte være slimproppen. men det kommer jo bare mer og mer.. og er bare blankt.. ikke noe spor av blod etc.. noen som har det likedan?
Lille_hønemor Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Hei du Jeg har egentlig under hele svangerskapet (er nå 30+1) hatt en del utflod. Så mye at jeg bruker truseinnlegg daglig. Jeg har flere ganger opplevd at det kommer geleklumper. Det skal ikke være farlig så sant det ikke er rosa/orange eller blod i det. Slimhinnene i skjeden produserer ekstra mye slim mens man er gravid, tror det er noe hormonelt...
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Hei! ja jeg har det også sånn, dette er tredje dagen jeg har cèle utflod... Ganske merkelig for det er faktsik akkurat likt cèle! Ringte føden og spurte de, og de sa at dette var slimproppen....så jeg satser på at det er den. Ganske ekkelt, og kjedelig for sambo vil ikke ha sex før det har sluttet....:)Skulle gjerne fått den fødselen til å starte snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå