Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 med tanke på hvor mye hormoner vi lever i og med;-)) Jeg kunne godt tenke meg å banne litt mer innimellom, for da blir det liksom litt understreket at jeg er skikkelig sint, og det er jeg sier de jeg bor sammen med.........ihvertfall innimellom..........når jeg har grunn til det...............FOR FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 I fdag har jkeg ropt sånn, faens Norwegian og hu helvetes dama i den fitteskranken... ha ha ha ha ha det er jenta si det som kan banne sånn høyt i telefonen på gardis.... med verdens blideste søteste jentebaby på armen. Et vakkkert syn!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH................Nå ler jeg så høyt at Klattisfyren som snart skal på jobb virkelig tror det har tiltet for meg..................HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
♥Snulder Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Nei nå ler jeg så jeg begynner å hikke her!!! Jeg sier aaaaldri noe styggere enn.... FOR SVINGENDE KURUMPE.... jeg...... (og så lyver jeg litt av og til..... sånn som nå.....)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2007 Jeg banner faen meg aldri jeg.....................helt sant assa;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 .... også jeg som er kristen..... SHIT!
♥Snulder Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Sist jeg jobbet i fengslet, så kunne jeg en imponerende rekke banneord på like mange språk.... De gikk i glemmeboka da jeg begynte som gammalrumpevasker... Men nå som jeg har begynt i fengslet igjen så kan jeg plukke opp noen go-ord igjen vet dere!!!
Plutseliten :) Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Hahaha...ler så babyen på tur i seng begynte å gråte...uff...som tidligere nevnt en liten engstlig en som skvetter av mammas utbrudd enten det er latter eller utskjelling av den helvetes idioten som kjører enten for sakte foran...eller for fort bak....blinke-blinke- med lysene eller hogge-hogge i bremsene
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2007 Du får oppdatere oss da:-) Jeg kan ganske mange stygge ord, men er jo ikke alle som blir brukt da! Men jeg synes nå Dritgrei har tatt kaka i dag;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. juli 2007 .......hva med skrankefitte............urgh.......... Natta;-)
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 Nei, men inni svarteste gamperaua, hvordan er det dere snakker??? Jeg er enig, når man er litt småsinna eller fly forbanna, så hjelper det med et saftig banneutrykk. Jeg har endel uttrykk som jeg tar i bruk når jeg trenger det. Som regel bak en skapdør eller hvesende mellom leppene. Er jeg i bilen alene vel og merke og noen kjører idiot, blir det som regel "fittefaen" som kommer ut.. Fysj a meg....
dritgrei hei hei! Skrevet 28. juli 2007 #14 Skrevet 28. juli 2007 he he ... Jeg lå og tenkte i dagtidlig at jaggu fikke jge ut litt gørr i går. Nå jhar jeg banna nok for i stund ;-) sees ved neste deilige eksplosjon :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 28. juli 2007 Hihihi.........ja det hjelper å få ut litt gørr innimellom:-))
Karomamma Skrevet 28. juli 2007 #16 Skrevet 28. juli 2007 HA HA HA HA, jenter. Skal si dere har tatt i skikkelig (eller forresten det synes jeg egentlig ikke). Jeg banner litt, selv om jeg er sørlending. Det passer liksom ikke helt med dialekten, men guuuuud så deilig det er. Et av de få ordene jeg ikke klarer å si, er det fi....-ordet som er brukt her. Men ære være dere som bruker det når det er på sin plass! Og på sin plass er det jo forholdsvis ofte, spør du meg. Ja ja, det er vel ingen som spør meg, men jeg skriver nå her likevel. Weeelll, anywayz, sånn går no dagan... Kom til å tenke på da vi var på vei nedover dalom i sommer. Elvene flommet i øvre Buskerud. Vi hadde vært på Vestlandet hele uka og ikke fått med oss hvor ille det var lenger sør. Da vi kom til Kongsberg, formelig fosset vannet gjennom demningen der. Det var helt vilt og jeg ropte høyt "Fy fader, se på det da". Da hørte vi en fin liten stemme fra baksetet som sa SY SADEL, se på den da!!!
Ronja65 Skrevet 29. juli 2007 #17 Skrevet 29. juli 2007 Ha ha... best å passe seg karomamma:-)Unger har laaannnge ører:-) Som den ekte svenske som jeg faktisk er?:-). Så er jeg ganske bra på bannord...Godt å ta til når det trengs.
Babyonboard ;-) Skrevet 1. august 2007 #18 Skrevet 1. august 2007 Tror ikke noen av dere er så gode på den banninga som jeg ;-))))))) En småhissig ekte Finnmarking!! hehehehe.... MEN jeg har problemer med å SKRIVE ordene.... Hmmm... Ei venninne av meg mener det er forkastelig å bruke et kvinnelig kjønnsorgan som banneord, og jeg er tildels ening med henne.... Men bare til neste utbrudd ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå