Nickey Mouse Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Har vært på Hoppeloppeland med naboen. De har en gutt som er noen år eldre enn sønnen vår. De var helt propell og løp, hoppet, sklei og koste seg! Og vi mammaene hadde det også veldig koselig sammen. Var til og med på McDonalds etterpå, det er ikke ofte egentlig... Var jo ikke en ekstraordinær dag, men det er så koselig å se gutten min kose seg. Og i tillegg ha en fortreffelig dag selv også Noen andre som har hatt en strålende fredag, uansett sol eller regn? (her har det vært begge deler, derfor vi valgte å ta en dag innendørs...)
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Vært i Lillestrøm og koset oss med en veninne og hennes nydelige sønn Kjempe koselig! Også har jeg vasket litt hus og pakket bag til i morgen.
Nickey Mouse Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 Hva skal du i morgen da? Mulig jeg har gått glipp av noe her, og mulig jeg er en smule i overkant nysgjerrig...
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 hehehe skal på mini cruise med color fantasy.. Dumme meg burde jo selvfølgelig skrive hvorfor jeg har pakket også Hvordan var hoppeloppeland foresten? er det noe for en på 16 mnd tror du?
Nickey Mouse Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2007 Vi var vel der med vår da han var rett over året første gang (eller, han var ikke fylt året engang da vi var i Bergen). Men da er det greit å styre unna de dagene med mest folk... Vår har alltid kost seg når han har vært der, og det blir visst mer og mer moro! Deilig med en liten tur avgårde da! Syntes det er litt koselig å ta båten jeg (med mindre det er masse sjø...)
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Kanskje jeg skal ta med tuppa en dag da Jaaa, håper jo på at det ikke blir mye sjø da da liker jeg båtlivet dårlig hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå