Gå til innhold

Hvordan bor du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt inspirer at leilighet-tråden... Bor du i hus el leilighet, hvor stort, og hvor mange er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 store og 2 små i en vertikaldelt tomannsbolig på ca 120 kvadrat. Bor i Bergen...

Skrevet

Sånn omtrent:

http://pic2.piczo.com/prinsessesoffi/?g=24529578

Har som mål å få det litt ryddigere men:) Hehe.

Vi er 3, to store og en småtting, som er 2 1/2. Hun har eget prinsesserom, vi har eget roterom... Hehe.

Det er en leilighet på 65 m2 boareal.

Skrevet

Vi er 4 i familien. Har 10 rom, alle innredet. (er leilighet, bare leier men veeeldig billig, betaler ikke strøm en gang;)

Er ca 114 kvadrat:D

Men vil ha hus da, men bventer på boligkrakket, altfor dyrt nå;)

Skrevet

Så fint de har de, og veldig søt jente :D

De hadde de faktisk litt likt oss, då vi budde i blokka.

Skrevet

2 store og 2 små + en eiebore i hus. 140 kvm ( hybel er 40 kvm), så vi har 100, alt på ett plan.

Skrevet

2 voksne + 3 barn. Bor i selveier hus på ca 200 kvadrat.. Deilig med mye plass, men kjøpte huset gammelt da, så det er et evig oppussingsobjekt :-)

Fineste med å bo på gammelt byggefelt er store tomter, vi har nesten 2 mål, usjenert tomt, og likevel bare 2 km til byen.

Skrevet

Vi leier leilighet på 80 kvadrat med 2 soverom. Midt i byen. ikke ideelt pga leilighetens standard, men måtte ta den usett pga ulike omstendigheter. Håper vi snart er i en posisjon der vi kan flytte. Vi er 2 store og 1 liten.

Skrevet

på søndag begynner vi å flytte vi inn i en halvparten av en tomannsbolig =) vi er nå 3 stk, men blir 4 om ikke så alt for lenge....

huset vårt er på 116 kvm, og har 3 soverom.. =)

Skrevet

Hus på småbruk, ca 150 kvm og altfor lite, vi skal snart bygge på 100 kvm. Rommer 2 store og 4 små.

Landlig beliggende, 16 mål tomt.

Skrevet

Bor i enebolig 270 kvm. Vi er tre stk og noen leieboere. :) (leier ut ca 65 kvm) Godt med stor plass, men noe drit når det skal vaskes! Når jeg begynner å jobbe skal vi ha vaskehjelp....

Skrevet

Enebolig på ca 150kvm boligareal. Tre soverom, to bad. Vi er to voksne og snart to små. Holder på å planlegge hus vi skal bygge...det blir nok ca 100kvm større...

Skrevet

Akkurat nå bor vi i leillighet på 86kvm, har tre soverom og er 2voksne og 2 barn. Har solgt og flytter inn (forhåpentligvis, hvis alt går som det skal) i enebolig på 270kvm. 5soverom, 2 bad, garderoberom, stor kjøkken osv. Helt fantastisk hus. Gleder meg masse!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

I et hus, med sambo, snuppa, hunden, og spiren i magen. 3 soverom, 1 bad, og et gjestetoalett :) Og alle andre nødvendige rom :P

Skrevet

Har hus, er 2 små og 2 store. Vi har bygget ut til ca 130kvm. Har 4 soverom, vi har 1, storebror har 1 lillemor har 1 og hun har 1 til lekerom så har vi et gjesterom/tv stue, men det er ikke innredet med møbler ennå. Så har vi snart 2 bad, sambo er snart ferdig med det nede. Badene og begge lillemors rom er knøttsmå. regner med at når hun blir større får hun det rommet vi har nå, og får klare seg med et rom. Nå har hun 2 fordi hun sover vegg i vegg med vårt rom, og har lekene sine på lekerommet som er i samme etg som stua/kjøkken/bad, hvor vi oppholder oss mest.

Skrevet

Bor i en tomannsbolig. Ca 120 boareal fordelt på 3 etasjer. Har 4 soverom (kan få 5, men det brukes som loftsstue).

Vi er 2 voksne og 2 barn:-)

Skrevet

2 store og bebbien bor i en 70kvadrat 3-romsleilighet.. Rimelig og helt ny leilighet :)

Skrevet

I et stort slott så klart!!!

........hehehehe....flytter snart inn i et lite koselig eldre hus..med STOR tomt på landet. :-) Gleder meg helt vilt....vi har et hus til litt lengre på landet..men i mellomtida har vi måttet bo hos foreldrene mine siden det er et stykke unna ny jobben til gubben det andre huset... Så vi har to litt eldre koselige hus...et som vi skal bo i til daglig..og et som fritidsbolig :-)

Skrevet

Vi er 2 store og 3 små på ca 150 kvm i en tomannsbolig. Har stoor veranda og ca et mål med hage. Skal med tiden flytte på en gård med masser av boltreplass, gleder meg! :)

Skrevet

Enebolig på ca. 145 kvm. Meg, gubben og våre 2 barn. Bor i en liten by.

Skrevet

aner ikke hvor stort huset er hehe,men har 4 soverom pluss å god plass til oss i resten av huset.

har 17 mål tomt rundt oss,så vi har stall å hele pakka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...