JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Vesla rullet seg rundt fra mage til rygg nå nettopp. Fikk helt sjokk jeg, hun er jo bare 10 uker gammel. Hun virka litt sjokka selv også.. hehe.
ScaryMama Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Det gjorde min en del da han var 8 uker. Så sluttet han plutselig, og begynte ikke igjen før han var 4mnd. Rart det der....
mammasgo`jente Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jenta mi gjorde også det da hun var 8 uker. Gjorde det noen dager og så var det stopp. Hun har ikke gjort det igjen og nå er hun 4 mnd. Men må si at jeg ble overrasket da hun gjorde det! Fikk faktisk filmet det også, så vi har bevis for at hun var "tidlig ute".
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Rullet babyene bevisst rundt? eller kan det ha vært at de mistet balansen?? tulla mi rullet fra mage til rygg veldig tidlig, men dette var forid hun mistet balansen i mageleie..det er vanskeligere motsatt vei;)
ScaryMama Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Jeg tror ikke de skjønner nok til at det var ordentlig "bevisst". Men han gjorde det flere ganger på rad, og han hadde en teknikk på det. Han likte ikke å være på magen, så jeg tror at han forsto at dette var en måte å komme unne det på, men ikke noe særlig mer.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2007 Tja, jeg vet ikke hva det var jeg:) Jeg så ikke på henne akkurat da, hørte en rar lyd mens jeg hadde ryggen til og vips lå hun på rygg. Sikkert et uhell, men jeg er mektig stolt allikevel ja=)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Var like stolt når min gjorde det samme, 8 uker gammel Men det var ubevisst, det er det så tidlig.. Bare vent til de snur seg rundt bevisst, da ser dere at det de gjør nå er ubevisst! =) Men morsomt uansett da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå