Sarah & Marcus mamma Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 hei! jeg har frøst morsmelk en stund, fordi jeg skal ut på byen i morgen for første gang. jenta mi er 3mnd. svigers skal passe litla. jeg lurer på når jeg skal tine opp morsmelka? skal jeg ta den opp nå og sette den i kjøleskapet slik de tiner til i morgen? eller skal det tines på en annen måte?
Blomman Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 det raskeste og beste er egentlig å tine melken i rennende kaldt vann (5-10 grader) - det går fort. Er vannet fra en iskald brønn kan man ikke tine med det kaldeste vannet...... Men det går og an ha den i kjøleskapet over natte. Se ammehjelpen.no
mammasgo`jente Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg hadde tatt den opp nå og så satt den i kjøleskapet. Den skal jo tines opp sakte mener jeg å ha lest en plass.
engajente Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 jeg har fryst mm i fryseposer, når de har vært full (dvs 180ml) har jeg tatt de ut kl22 for å ha de tint til kl 18 dagen etter... tok sin tid ja. i kjøleskap
mayaya Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 mm tiner raskt, jeg hadde ikke tatt det ut før i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå