Gå til innhold

Velge hus i borettslag ved lekeplass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Vi vurderer å kjøpe et hus i et borettslag, og det er mange ledige hus. Har veldig lyst til å velge et hus som ligger i en ende, og da er det et hus som ligger inntil en lekeplass.

Så da lurer jeg på om det er noen der ute som bor inntil en lekeplass? Er det å anbefale? Eller er det for mye støy, eller sosiale naboer som "tilfeldigvis" ser at du er hjemme og kommer innom? Jeg er av den sosiale typen altså, men alt til sin tid. Og så har jeg to små, som ville hatt store fordeler av å hatt lekeplassen nære.

Hva tror dere? Noen med erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det spørs jo litt hvordan det ligger. greit å ha lekeplassen i nærheten, men det kan jo bli litt bråk på snee kvelder, og mye trafikk utenfor eiendommen deres, av unger som skal frem og tilbake. ville heller valgt hus lenger unna.

Skrevet

en annen ting er jo at lekeplassen bare er aktuell noen få år, mens huset skal dere vel ha en stund.

Skrevet

tidligere bodde vi i et rekkehus i et borettslag. Hadde lekeplassen rett utenfor kjøkkenvinduet. Det var en drøm=) Helt perfekt. Hadde gjerne hatt det sån der vi bor nå og. Men nå bor vi i enebolig i et litet boligområde. Og her er det ikke noen lekeplass i det hele tatt.

Jeg synees absolutt at dere skal gå for det huset nærmest lekeplassen=)=)=) Tror ikke dere kommer til å angre dere

Skrevet

Hadde jeg kunnet velge og vrake belligenhet til huset hadde jeg valgt et som lå litt unna, men hvor jeg hadde full oversikt til lekeplassen fra en del av hagen. Da får en begge deler.

Skrevet

Dette er sannelig ikke enkelt!

Dette er ett lite borettslag, med 10 hus. Det er ett ledig endehus til, men det ligger litt for nærme veien. Mange ledige midt i mellom da, men det hadde jo vært godt med den ene siden "fri"... Tenke og gruble...

Skrevet

jeg hadde valgt det nærme lekeplassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...