babyimagen2 29.07.07 Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 når kan babyen bæsje i fostervannet sitt? kan det hende dette skjer lenge før fødselen og at det da kan være eldig skadelig fordi vi ikke merker det?
Gjest Ut på tur Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har forstått det sånn at babyen skal utsettes for veldig mye stress før det skjer og at det som oftest ikke eventuelt skjer før rett før fødselen. Om jeg ikke husker helt feil skulle vi gi beskjed dersom det var bæsj i fostervannet.
mari.a Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 det skjedde med meg første fødsel-veene startet 07 om morningen og begynte m 5min mellomrom helt fra start..vannet gikk aldri og til slutt måtte de "ta vannet" på sykehuset..da var d 10 cm åpning ca kl.21!!Da hadde den lille bæsjet i fostervannet-og de sa d var pga stress-og de så d på hjertelyden. Han ble tatt m sugekopp-men alt gikk fint...måtte bare rense opp i luftveiene hans etter fødselen, men d r kanskje noe som gjøres uansett..Men skjer d en stund før fødselen, og vannet går før man kommer på sykehus)og er misfarget), skal man ringe med en gang.. marihøna:)
Tpop Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Når vannet gikk hos meg hadde han bæsjet i fostervann, var på sykehuset så han ble observert hele veien. De sa det var pga stress, men han takla det bra og kom ut på normal måte etter 11 timer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå