Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Tenkte først å kjøpe meitai til gutten min på 6 mnd,men han er så nysjerrig,og er kanskje bedre å ha han på hoften da? Noen som har tips om hva jeg bør bruke? han er forresten TUNG,veier 10 kg og vel så det.
Murmeline Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Personlig synes jeg ringslynge er flott, men litt for enkel. Og det begrenser komforten litt. Brukte den mest før 6 mnd egentlig, synes ikke den er så bra til større babyer. Du kan fint bruke mei tai i hofteposisjon forresten. Fordelen med mei tai er at du får fordelt vekten på hele overkroppen, mens en ringslynge belaster mer skjevt, naturlig nok.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 ok,kan de sitter forover i mei tai også? har babybjørn nå og den er vond og for liten.
Murmeline Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Har sett noen som bruker forovervendt i mei tai. Jeg anbefaler ikke det sånn uten videre, pga stoffet er bredere enn i BB. I så fall kan man snurpe sammen men et silkeband eller noe slik at det ikke blir så mye bredde mellom bena deres. Det vanligste er mage mot mage, eller babyen på ryggen, slik at den ser fremover. Masse bra bilder og instruksjoner på tettinntil.com, men det vet du sikkert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå