Karomamma Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 ...av en diger mygg som har hoppet oppi rødvinsglasset mitt som sto på verandaen. Jeg fortalte at jeg hadde fått besøk og da spurte Karopappa om han var kjekk. Han er dau nå da, svarte jeg. He he, han døde sikkert lykkelig dritings av den gode vinen
dritgrei hei hei! Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 he he he... jeg følte meg som en tyv her litt tidligere i sommer, for jeg snuste litt rundt der du bor, for der bor jo jeg også når jeg er i oslo, og tenkte sånn.... er det her??? eller her??? eller... her er det sikkert .... ;-) Bra nettvenn :-)
Karomamma Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 Så bra, du skulle bare hoppet opp på verandaen og vannet blomstene mens vi var borte Jeg titter også inn i hagene der hvor pappaen din bor. Litt sånn "kanskje dritgrei er på besøk og så sitter de og griller..."? Neste gang kommer du innom!!! HØRER DU??!!?
♥Snulder Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Hehehe... skjønner du og Karopappa har omtrent samme saklige samtalene som her i heimen... Men.. guri.. så morro det er!!! Her om dagen ble jeg tilbudt psykiatrisk hjelp på jobben.... Hadde en stoooor problemstilling som plaget meg (og som jeg selvfølgelig plaget alle andre med) Den var som følger: Hvis skilpadden mister skallet sitt..... Er den da å betegne som naken eller hjemløs????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Den skilpadden er vel da noe i nærheten av det en mann ville vært - som hadde gjort seg uvenn med oss modne damer............hahahaha:-) Kastet ut fra hjemmet og uten en rød tråd;-))
Karomamma Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2007 He he, skilpadda er vel dau han også, tenker jeg Karopappa og jeg har en del internhumor etter ferien med replikker fra Mummifilmene i baksetet. Venner uten småbarn bare ser dumt på oss når vi spør "Hvem er nå denne julaften som skal komme"...
dritgrei hei hei! Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 jamen.... jeg vet jo ikke hvor det er.... men klart jeg kommer!!!
♥Snulder Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Jepp!!! Det er det som setter en spiss på både hverdag og forhold ;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå