baby78 Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hei! jeg lurer på om noen vet om det er kvalitetsforskjell på ammeinnlegg i ull. eller er det stort sett det samme hva man kjøper? håper noen vet!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Jeg vet ihvertfall at jeg var kjempe fornøyd med de jeg kjøpte på apoteket..
baby78 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 ingen flere som har noen tips å komme med?
Sommerfugl78 Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Jeg kjøpte et par på Bogerud, et på Barnevognhuset Rudo og et på apoteket. Har jo ikke fått prøvd de enda, men de fra apoteket virker mykest
Hva skjer'a?♂ Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Min erfaring fra sist er at de som var litt dyrere, kjøpt på ammehjelpen.no holdt seg mye bedre ved vask enn de billige fra Bogerud.
baby78 Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2007 ja det er jo viktig at de kan tåle endel vask. så at de man får kjøpt på nøstebarn kunne legges i kokt vann. det må jo være en fordel! noen som har erfaring med nøstebarn sine kontra apoteket sine? denne gangen skal jeg ha de beste. sist så endte jeg opp m store kuler i brystet og operasjon for å få tømt de. ser nå i ettertid at de jeg hadde var litt små(ja det var ikke grunnen til brystbetennelsen altså!). Det var en sykehusinfeksjon(dårlig hygiene blant personalet på barsel!!). ser også at noen av disse ammeinnleggene har en silke side og en ull side. noen som har erfaring med disse eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå