veslamøy Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Er i uke 23+3, og kjenner så lite liv.. tidligere har jeg kjent ganske mye liv stort sett hver dag siden uke 20, men de tre siste dagene har jeg knapt kjent noe, bare et par bitte små spark om dagen.. Er dette normalt? Hvordan har dere andre det som er omtrent like langt som meg?
petite fleur Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Jeg er i uke 26 og kjente liv for første gang for 3 uker siden. Han sparka jevnt og trutt fram til forrige torsdag, etter det var det bare et og annet svakt spark. Ble så bekymra, men gjorde ikke noe med siden jeg tross alt kjente litt. I går begynte han å sparke for fullt igjen. Var hos jordmor i dag og spurte henne hva det kunne være, og hun sa det kunne være fordi han hadde vikla seg inn i navlestrengen noen dager eller at han lå med beina inn mot ryggen min....Ikke noe farlig, sa hun:)
veslamøy Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 Takk, blir beroliget når jeg hører at det kan være sånn til andre også. Man blir jo så utrolig lett bekymret for disse små som man ikke kan se, men bare følge med på bevegelsene :-)
veslamøy Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 Noen flere med erfaringer omkring dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå