liljepike med spire:) Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 noen ordentlig kontroll før jordmor i uke 16-17? Var hos lege i uke 7 og etter det har det ikke skjedd noen ting, fikk ikke time hos jordmor før i uke 17 pga. ferie, det synes jeg er veldig sent. ettersom jeg hverken har vært til ul eller hørt hjertelyd enda. Hva synes dere? Kanskje jeg skulle stikke innom helsestasjonen å få høre hjertelyd nå snart? er 15 uker på vei, skal til jordmor den 15. aug. eller er det bare jeg som er utålmodig????
*1+1=2 små* Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 vet ikke, jeg personlig synes det er sikkelig teit fordi HVIS det er noe galt så har du gått over den vanlige grensa for abort.... Regner med at alt er bra da:) Lykke til, du kan jo ringe da og høre!!
Håpefull mamma Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg var til lege da jeg var 6 uker på vei, deretter til jordmor da jeg var 9 uker på. Jordmor og lege undersøkte ingenting, de bare spurte om jeg hadde det bra, og fortalte litt om kosthold etc. var på ul nå på tirsdag, og da var det første gang jeg fikk se at det var liv der inne. hadde jo ikke hørt hjertelyd eller noe jeg heller. det går nok bra skal du se. du får bare smøre deg med litt tålmodighet!! (vet det er vanskelig men. man er jo så nysgjerrige)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har heller ikke hørt hjertelyd eller vært på ul, og jeg er like langt som deg. Skal til jordmor 16 aug. og har ikke fått innkalling til ul ennå. Fått registreringskjema fra sykehuset, så det kommer nok rett rundt hjørnet.
*snart mamma til 2* Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Jeg var hos legen på første kontroll i uke 13 og jordmor første gang i uke 16, da hørte jeg også hjertelyden føste gang (hod jordmora)! Jeg synes også det var veldig lenge å vente, men man skal ikke trenge å gå dit før, men forstår hvordan det føles. Jeg synes også at det var en evighet å vente. Lykke til=)
jente08&jente2010<3 Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 jeg har vært hos lege, men ikke jordmor. har time der første august! da er jeg vel 17+1 tror jeg! men har hørt hjertelyden 2 ganger hos legen! men man får sikkert høre den hos jordmor også! lykke til:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå