Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hvor mange her inne gir begge deler og hvor gammel var barnet når dere begynte med mme i tillegg til mm? Og hvorfor ?
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 jeg gir begge deler, begynte for noen dager siden med det, min lille er tre måneder, det er for at jeg har for lite melk i ene puppen så han blir aldri ordentlig mett ellers, derfor gir jeg bittelitt mme iløpet av dagen utenom puppen og da er min lille supertilfreds:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Jeg ga begge deler, men gir bare mme nå. Hun ville ikke ta brystet, så jeg pumpet og ga på flaske men det ble for slitsomt. Begynte tidlig med mme i tillegg på kvelden, etter et par uker tror jeg. Etter 3 mnd var det bare mme.
mammasgo`jente Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Jeg ga begge deler da hun var 2-4 uker. Hadde så lie melk på kvelden og var så sliten at jeg ga henne en flakse sånn at hun roet seg. Passet på å pumpe meg sånn at jeg fikk opp produksjonen. Men tror nok at det var kvilen og søvnen når jenta mi sov like mye som pumpingen som fikk opp produksjonen!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Helt til snulla var 4 uker fikk hun bare mm (litt mme på barsel før jeg fikk melk), men da bare måtte vi supplere med mme. Melka mi var ikke særlig næringsrik (hadde svangerskapskvalme lenge, så det tærte på kroppen min), snulla bare kosesugde på puppen, og jeg fikk ikke til å pumpe...fikk til å håndmelke, men det kom ikke ut så mye da heller, så var ikke ofte jeg gjorde det. Så det blei først mme om kvelden, og så etter måltider om dagen også...så blei jeg gravid da snulla var 10-11 uker, og mista all melka (var jo ikke særlig mye av den da) med engang, så da blei det kun mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå