Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Har hatt (beklager detaljer) litt lysbrun utflod et døgn nå. Det er bare litt som kommer, men det er hele tiden når det er utflod. Samtidig har jeg mensmurringer så det holder i ryggen. Noen som har opplevd dette? Har termin 3 aug.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 hallo, er du passe dum eller? er du sikker på at du er gravid?for hvis du ikke skjønner såpass og må ha bimmere til å fortelle deg om hva dette er, så adopter bort den ungen.det trengs en hjerne for å oppdra et barn.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Ja kanskje... Mest sannsynlig er det slimproppen din som er i ferd med å gå. Da jeg fødte min datter startet det slik. Hele dagen hadde jeg samme utflod(slimete, brunrødt). Ved 18-tiden på kvelden gikk jeg meg en liten tur i nabolaget og rett før jeg kom hjem fikk jeg den første ria. :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 en spør ikke om sånt på krangle når en kan være anonym på 3 trim.. dette er tull fra ende til annen, godtroende suckers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå