Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 hehe satt å kikket etter deg... syntes det hadde vært stille fra den kanten idag.. begynnte å lure på om du endelig var i farta.. men men. krysser fingrene for at det skjer noe i natt da.
*RutIetutt* Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Nope - ingenting her:o( Har vasket huset i dag og sovnet som en dupp etterpå...derfor jeg ikke har vært her inne så mye, he he;o) Hadde håpet husvaskingen skulle sette noe i gang, men den gang ei:o( Har bare vonde kynnere og mensesmerter...som vanlig...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 grr... sies det ikke at man ofte får tidligere om man har født før da... mmmmm.. jaja da får du hoppe i køya med gubben, drikke bringebærte, spise kanel og hoppe trampoline (ikke så kraftig for da kan urinblære dette ned)
*RutIetutt* Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Jeg vet ikke om jeg kvalifiserer til å ha født før....jeg kom aldri til mer enn tre cm åpning før de tok han med ks....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2007 åh sånn sett..jo men det vil jeg da tro teller allikevel.. eller aner ikke jeg..mmmm jaja håper det skjer noe snart da.. jeg skal knipe til neste helg jeg. hehe.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2007 Drømte om deg i natt... at vannet din gikk og at datoen idag er din dato!!!!!! ****krysser fingrene for at jeg sanndrømmer denne gangen***
*RutIetutt* Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 Håper du har rett:o) En inne på Dib som er sikker på at 28. er min dato...;o) Jeg hadde mye vondt i natt - skikkelige maserier/vonde kynnere og til og med litt blodspor i utfloden....men det ble aldri noe mer av det....er bare så ufattelig sliten og lei av dette her nå(
Duracellgirl*prøver* Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. juli 2007 jeg har hatt rett i slike ting før.. og det kommer gjerne gjennom drømmer.. jeg klarer bare ikke å tyde de så ofte.. men i natt var det het klart.. nicket ditt og den 28 hørte sammen liksom.. hehe.. men kan jo ha noe med at vi snakket endel om det igår... man blir jo påvirket i underbevisstheten av det.. jeg tippet den 18 på tussi når hun skulle føde,men jeg syntes noe var galt allikevel... hun føde den 28... det var 8 tallet jeg hadde sett på henne.. Håper jeg har rett da, du fortjener å treffe prinsessa deres nå.
*RutIetutt* Skrevet 28. juli 2007 #11 Skrevet 28. juli 2007 He he - kanskje jeg får henne den 8. da? Men håper jo på at det skjer i dag;o)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. juli 2007 ja stakkar.. vi håper da du slipper å gå helt til den 8.. hehe.. jeg mener jeg selv skal føde den 8-9... men har nå blitt spådd at det skjer neste helg så da setter jeg min lit til det. Bare det ikke skjer idag så er jeg glad!!!!!!!!!! Hehe. Nå skal jeg vaske ferdig kjøkkenet før vi skal pakke inn gaver og reise for å hjelpe til med laget i kveld. håper du har sladdrevenn her inne da,om noe skjer så må jeg jo vite det.. hihi.
*RutIetutt* Skrevet 28. juli 2007 #13 Skrevet 28. juli 2007 Tror du føder før det, jeg - tror nok du føder før meg også...i allefall om det er vannet ditt som lekker. Det bør du vel få skjekket ut, forresten. Ha en flott dag:o))))
Duracellgirl*prøver* Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. juli 2007 neida er nok ikke vann... nekter.... det er utflod... jada... hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå