Yo&La+spire Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Fra bergen sentrum? Skal ta buss, hvor lang tid tar det? Ligger disse to stedene i nærheten av hverandre og kan eg komme meg fra ene til andre raskere enn å dra tilbake til sentrum, hvor rakst i såfall?
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 De ligger ganske langt fra hverandre. Vet ikke hvor langt det er. Ville sett på et kart, men jeg vil tro det kan ta 1,5 t med buss til Austrheim. Til Osterøy er jeg ikke sikker, men det ligger jo i en annen retning på et vis...
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Fra Bergen til Lonevåg tar 45 med bil om man tar brua eller en drøy time med buss. Austrheim er 1,5 time med bil. ikke samme sted og veldig langt mellom. Sier min mann som er fra osterøy:)
meg & to små vampyrer Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Han tror buss til Uastrheim må ta 2 timer siden bilturer han har tatt har tatt 1,5 time. Fra Lonevåg til Austrheim må man ta buss til Åsane og så ut igjen. Ikke direkte. Og ca like lang tid som fra Bergen til en av stedene sier han også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå