Gå til innhold

Hvor mye samvær er "vanlig" for barn å ha sammen med far??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hovedomsorgen. bor på samme sted som barnefar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikkje annankvar helg og ein dag i veka?

Skrevet

Var det jeg mente også...

Skrevet

Jeg trodde det ble mer og mer vanlig at man delte 50/50 om de bor nær og barnet ikke er veldig lite?

Skrevet

Trodde og som meg og lille vampyr, at hvis ungen ikke er altfor liten og foreldrene bor nær hverandre at man deler likt, 50/50...

Skrevet

Nå er det heldigvis blitt vanligst med ca 50/50. Syns synd på de fedrene som blir avspist med annenhver helg og en lusen dag i uka..

Skrevet

Det mest vanlig er annen hver helg og en dag i uka.

Men det er mange som har 50/50 og, men det skal helst ikke gjennomføres før ungen(e) er minst 3 år

Skrevet

vel... mange er fornøyd med det også da.. snakker av erfaring. 50\50 passer ikke alle!

Skrevet

Nei, men det er jo litt pussig om en forelder ikke ønsker mest mulig tid med barna sine? At man syns det er helt nok å se ungene sine så lite som annenhver helg og en kveld i uka..Merkelige folk, i så fall.

Skrevet

Det vanligste er nok,annen hver helg,en dag i uken og annen hver ferie.

Det blir mer og mer vanlig med 50/50,men de som har det,mener jeg tenker mer på seg selv enn på ungene.Tenk på ungene som må forholde seg til to hjem,det er også ofte at det er forskjellig oppdragelse på hvert sted.Skal det fungere,så må det være utrolig godt samspill mellom foreldrene,noe som blir vanskelig etter et brudd.Når nye parter kommer inn,vil nok de og gjerne ha noe å si,på hvordan hverdagen skal være hjemme og derfor blir det utrolig vanskelig å få det likt på begge plasser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...