Gå til innhold

Visa kort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke steder går det an å ta ut kontanter v/kjøp med manuell Visa-maskin? Ikke så mange som har den lenger eller som bare nekter å gjøre det,det var mer vanlig før...

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok suge på labben til du har fått inn penger på kontoen;)

Skrevet

Kom igjen da,det må da være noen som vet det. Det er da ikke bare meg som har overtrekt kontoen,og manuell maskin er fortsatt lovlig.

Fint hvis bare de som har fakta svarer ?

Skrevet

Har bare sett slike i utlandet så tror ikke de finnes i Norge lenger.

Skrevet

Folk som lever over evne burde kanskje skjønne at når det er tomt på kontoen, så er det tomt. Learning the hard way, men jeg tror sånne som deg virkelig trenger det! ;)

Skrevet

Jeg har ikke bedt om økonomisk rådgivning.Jeg ønsket kun faktasvar på spørsmålet.

Du aner ingenting om hvorfor jeg spør,og ikke har du noe med det heller.Jeg klarer meg veldig bra,skulle ikke være nødvendig å informere om.Men noen mennesker har så sterke behov for å moralisere og belære andre,at de bare må utnytte situasjonen når noen spør om et enkelt spørsmål som dette!

Kanskje andre vet om noen steder? Manuell maskin finnes fortsatt i Norge vet jeg. Det er fullt lovlig,ikkeno farlig det.

HI

Skrevet

Ikke så sterkt behov, men her meldte trangen seg automatisk. ;) Du sa jo selv at du har overtrukket kontoen, og det gjør man ikke dersom man er økonomisk stabil. :)

Skrevet

Oj,såå forferdelig da,frøken prippen. Du vet ikke hva du snakker om.

Livet er ikke bare svart/hvitt. Det er flere enn du tror som gjør nettopp akkurat det,men de vil ikke si det til deg!!

Kan ikke noen andre svare meg? (fordomsfritt)

Skrevet

Prippen? ;) Langt ifra! Når jeg sier at det er økonomisk ustabile folk som overtrekker kontoen, betyr ikke det at jeg tror det er flest slike i verden. Det er nok altfor mange ustabile shoppere ja. :)

Når det er sagt, så tror jeg ikke du får tatt ut penger noe sted nå, men jeg er ikke 100 % sikker.

Skrevet

Jeg mente selvsagt at jeg ikke nødvendigvis tror det er flest økonomisk stabile folk i verden. :)

Skrevet

De gammle visa brettene eksisterer enda. Men vet ikke om du kan ta ut kontanter der.

Skrevet

Manuell Visa er lov, overtrekk av konto er ikke lov, sjekk avtalen du skrev under på da du fikk kortet...

Skrevet

Det er vel ingen som betaler ut kontanter med manuelle visa-"brett".

Det er vel knapt noen som bruker dem, annet enn som kriseløsning hvis den vanlige terminalen streiker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...