Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hvis jeg å min mann går fra hverandre, er det noen regler som tilsier at jeg ikke kan flytte til en annen by med mindre han godtar det? Bor på et sted hans familie bor, ikke min, å jeg vil gjerne ha mulighet til å flytte til min hjemby hvis jeg ser jeg får behov for min familie rundt meg og barna våre.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 har aldri hørt om det, bare vet at han må skrive under på flytte melding for barna. men det gjør han vel på sikt. hvis det gjør deg til en bedre mor av å ha ett nettverk og familien din rundt deg, burde han hvertfall tenke på barna sine, og at det er det beste for dem. du kan flytte hvor du vil, men ikke til utlandet, med mindre han samtykker.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 har hørt noe sånt jeg også, men det virker helt sykt
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 det burde jo faktisk være sånn at en av foreldrerene ikke kan ta med seg barna og flytt uten den andre er enig så lenge man bor sammen. tenk deg selv at du kommer hjem fra jobb en dag også har mannen din tatt med seg barna og flyttet pokker i voll. en annen ting er vis dere i utganspunktet ikke bor sammen. men på den måten kan man jo bare flytte til nabohuset får pappaen til og skrive under på flytting dit og så flytte pokker i voll. men om barna er oppi en vis alder så vil nok det være en risiko for at pappaen får hovedomsorgen i en eventuell rett pga tilknytting til skole og nermiljø.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Har hørt noe løst om det.... At dersom barna er i barnehage eller skole på eks fars hjemsted, skal han få omsorgen slik at mor ikke kan ta barna og flytte til et annet sted. Det er jo håpløst- *ogtakkogprisforatjegkommeghjemfør*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå