*issi* Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Noen som vet når ca det er vanlig å få mensen etter en utsjrapning. Fikk så lite,eller nesten ingen forklaring på sykehuset. Bare inn,narkose,våkne og hjem! Noen som har opplevd utskrapning og vil prate litt? er så frustrert. Var i min elevte uke. Så ut som jeg skulle klare tre mnd milepælen. Så fikk jeg så vondt,og litt blødninger og ul viste at det lille hjertet hadde stoppet i uke 8
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 heisann... jeg har også hatt utskrapning...var i uke 14...fosteret døde i uke 9... fikk mensen etter ca fem uker... blødde nesten ingenting etter utskrapinga.. kan gå på chatten viss du lurer på noe mer.....
løveprinsen <3 Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Hei kjære deg. Jeg var gjennom det samme i april. Vondt å miste spiren, men det går bedre etterhvert. Det skal du vite. Jeg blødde i 3 uker etter utskrapning og fikk tilbake mens igjen etter 6 uker. Nå har jeg sykluser på 27-28 dager, akkurat som før MA. Mensen er ennå litt rar, men det blir bedre for hver periode. Ønsker deg lykke til videre. Bare spør om det er noe du lurer på. Trøsteklem.
*issi* Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 Takk for svar. Blødde nesten ingen ting jeg heller,men nå etter en uke etter utskrapimgen fikk jegen mensen lignede blødning over to dager. Hadde stoppet å blø i mellomtiden. Men nå er den nesten borte igjen,litt av og på. Men er vel kanskje fortsatt blødning etter utskrapningen det da?
*issi* Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2007 Takk for svar kjempe betryggende å snakke litt med dere som har vært igjennom det samme. Har hatt tre andre sa er og,men de kom av seg selv. Har også en sønn på tre år,så vi vil så gjerne få et søsken til han:) Har dere barn fra før?
løveprinsen <3 Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Vi har ingen fra før nei, så denne er veldig etterlengtet. Håper bare det klaffer igjen snart. Blir litt stresset jeg når det tar tid. Lenge siden du mistet eller?
*issi* Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2007 Nei,var nå på lørdagen som var Usj,så rart at det skal være så vanskelig når man så gjerne vil...
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 ja det skal vere vist.... jeg har mista to ganger...først ma så spontan....så nå har vi vært prøvere i snart ett år.... er litt lei nå.....skulle hatt termin nå for en uke sia...men...trist når alle andre får unger nå menmen...håper på å bli gravid igjen snart.. det går bedre etterhvert...men man har sine oppturer og nedturer... har blitt spådd graviditet i september så håper på det....og at alt går bra da... lykke til alle sammen.. det er veldig tungt å miste...men jeg har en tro på at det er en mening med alt...så vi får bare ta det som det kommer.... sender dere alle en GOD klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå