Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 jeg har sommerferie i 4 dager.. mildt sagt uutholdelig. når jeg var i byen i dag ringer eksen for å høre om noe surr med Lias. han var tilfeldigvis rett i nærheten av der jeg var, så jeg ble sjeleglad når han hadde tid til å svinge innom så jeg kunne se gullet mitt. jeg gikk ut for å vente på dem, og får sjokk når jeg ser bilen komme og HUN er med. dama han har hatt som trøst, og sagt så mye stygt om. har vært utro mot henne mange ganger (med meg!) og sagt mye stygt om. for litt siden skulle vi prøve på nytt, han hadde gjort det slutt med henne da, men vi fant ut at vi ikke passet sammen lenger og var begge komfortable med avgjørelsen om å la det ligge og hadde en veldig fin og vennskapelig tone oss i mellom. men tilbake til saken, jeg fikk mildt sagt sjokk at hun var med, det ble slutt i midten av juni fordi jeg overnattet hos eksen. det neket har altså tatt han tilbake. etter å ha løftet Liag ut av bilstolen, klarte jeg ikke si annet enn :"jasså, dere fant sammen igjen selv etter all utroskapen?" hvorpå hun får sjokk. tydeligvis har ikke eksen vært så ærlig som han har sagt, "jeg har lagt alle kortene på bordet, ny start osv" han begynte å si at jeg pratet tull, og jeg ble så forbanna og så han rett i øynene og sa "se meg inn i øynene og si at det ikke er sant" han klarte ikke si noe som helst, ba meg sette elias tilbake, for de skulle hjem. denne dama bare satt og smilte hånlig (forsvarsmekanisme?). da jeg bemerket at bilstol beltet satt kjempestramt, svarte hun :det skal være sånn. (unnskyld, har du barn??!) ble bare så sinnsykt overasket, sjokkert, sinna, og alt på en gang. og at han har løyet for meg og henne. og de var kjørt på under 4 min. savner Lias og angrer på at jeg avslørte han for alt ble så dumt. sinnsykt lang og utrolig papetisk dagbok innlegg, men trenger noen trøstende ord nå! akkurat fått en lite hyggelig tlf fra eksen (som forøvrig kysset meg forrige uke) om at jeg var en psykopatisk drittkjærring, tvers igjennom ond, kunne takke meg selv for at han aldri noen sinne ville ha noe mer med meg og gjøre og at jeg burde oppsøke profesjonell hjelp. deilig frihelg.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 uff,for et styr..har ikke så mye å si da,men sender en trøsteklem:-)Er glad jeg slipper å forholde meg til sånne mennesker...må vær slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå