Gå til innhold

Avlastning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er noen form for avlastning man kan få når man er alene?? pappen har ikke samvær og foreldrene mine bor langt unna..

har sovet 4-5 timer hver natt fordelt på flere dupper og er så utslitt og kvalm og hodepine etc. etc.. skulle så gjerne ønske noen kunne ta snuppa abre noen timer en dag så jeg kan sove litt.

jeg har ferie nå men begynner å jobbe fult om en uke igjen og det blir tøft å begynne å jobbe når jeg er såå sliten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan f.eks. skrive en lapp på butikken om at du trenger en trillepike eller så kan du ved nødstilfelle gå via barnevernet, det gjorde jeg da jeg var alenemor :) Fikk avlastningsfamilie hver 3.helg og barnehageplass!! Jeg var så sliten at jeg nesten svimte av!

Skrevet

Hvor bor du da? Hvis du bor i nærheten av Oslo så kan jeg gjerne låne snuppa di litt jeg altså :)

Skrevet

amathea har avlastingsfamilier, hver 4 eller 5 helg tror jeg det var. lurt å søke hjelp før det blir alt for tungt!

• 5 uker senere...
Skrevet

Si ifra hvis du bor i nærheten av meg, så kanskje jeg kan hjelpe deg =) Hvor gammel er snuppa di?

Skrevet

Barnevernet kan være behjelpelig med besøkshjem en helg eller to i måneden. Det kan også en del private organisasjoner, som f.eks Amathea og Kirkens Bymisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...