Gå til innhold

vet de fleste hvilket kjønn babyen har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvilket kjønn babyen min har, og er så utrolig spent på det!

Men føler meg nesten unormal av og til da samtlige jeg kjenner som er gravide vet hva de får. Ingen skjønner hvorfor jeg ikke ville vite det på ultralyd. Er det bare jeg som er "gammeldags". Men synes det er kjempespennende å ikke vite det, det spiller jo ingen rolle uansett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

både jeg og barnefar ville vite, men den lille krabaten vår nektet å vise seg fram.

så vi går rundt og er spente her også :)

Han påstår det blir jente han :) men jeg tar det jeg får, den vil være like høyt elsket uansett :D

Skrevet

Det spiller nok ikke no mer rolle for de som vet kjønn om hva det blir. Men man får et mer personlig fohold til babyen mye tidligere hvis man vet hva det blir føler jeg...

Skrevet

Man får helt klart et mer personlig forhold til babyen gjennom å vite kjønn. Da er det ikke "den" lenger men en liten gutt eller ei lita jente med navn. Og mnd i forkant av fødsel kan man shoppe personlige klær og utstyr og ikke bare noe i anonyme farger som kan passe til begge.

Man snakker om den lille med navn, stryker over magen og prater litt med (i vårt tilfelle) lille Robin.

Jeg fikk ikke vite hvilket kjønn han var før i uke 26 da han gjemte seg så godt. Synes det var helt forferdelig å upersonlig ikke å vite.

Så forskjellige kan man blir altså ;-)

Skrevet

Vi vet - er altfor nysgjerrige begge to til ikke å vite:o) Hadde vært uutholdelig å gått et helt svangerskap uten å vite, he he...Liker å planlegge, jeg da - navn er klart og jenteklær ol er kjøpt inn og gjort klare. Får også et sterkere forhold til babyen i magen når vi vet om det er gutt eller jente, syns jeg.

Skrevet

Vi vet ikke hva det er.. og det går greit det!

Har ikke fått vite på forhånd med de to andre heller.. er ganske kos å få vite det ved fødsel!

Nå har vi en av hver fra før, så det er jo helt greit uansett hvilket kjønn det blir. Hadde gjerne lurt litt mer denne gang hvis vi hadde to av en "sort" fra før..

Men, en ting vet eg.. det er en aktiv krabat ihvertfall!!

Gleder oss til å hilse på..

Skrevet

Vi vet heller ikke, vil ikke vite og har ikke hatt mulighet til å få vite da h*n var blyg på ultralyd.

Vi gleder oss veldig til å hilse på vårt lille gull og jeg tror ikke vi har noe mindre personlig forhold til babyen vår enn de som vet hva det blir.

Navn synes vi også er vanskelig å velge før vi ser babyen, da vil man jo få mer inntrykk av hva som passer...hihi men vi har mange alternativ vi er enige om da!

:-)

Skrevet

Nei, du er ikke unormal på noen måte selvom du ikke ville vite kjønnet. Du er bare litt mindre utålmodig og nysgjerrigper enn gjennomsnittet.

Jeg vet at jeg har en jente i magen og synes det er koselig å vite det (og jeg er en skikkelig nysgjerrigper!!!). Det er opp til hver og en om de vil ta imot tilbudet om få vite det på forhånd, du har tatt det valget som passer for deg og jeg har valgt det som passet for meg. Ikke verre enn det.

Skrevet

Vi er så sinnsykt nysgjerrige at det måtte vi bare vite....Både denne og forrige gang, enig med de andre her som sier at det blir mer personlig og vi har hele tiden kalt han ved navn, og at rommet til Sander er klart osv..

Skrevet

jeg synes det er litt rart av de som veit hva det er å si at de får et mer personlig forhold til babyen i magen. mulig det er jeg som er hormonell, men...

vi veit ikke hva vi får denne gangen og gjorde ikke det sist heller, men jeg mener fast og bestemt at jeg ikke har noe mer upersonlig forhold til barnet vårt enn de som veit kjønnet, det er vel like godt kjent for oss og vi er like glade i det selv om det ikke har noe navn...

Skrevet

Jeg er faktisk litt enig i at vi får et litt mer personlig forhold til babyen når vi vet kjønnet.Vi visste sist gang men ikke nå.Føler vi ikke kan planlegge så mye uten å vite kjønnet.Men det er jo spennende å ikke vite på en anen måte enn når vi visste det,trur faktisk veninner er mer forvetne nå enn meg,har så lite å bety å føler vell ennå de er litt fjernt(fordi om det bare er 1 mnd.ijenn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...