Gå til innhold

Jeg får han ikke ut av hodet mitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde barnefri forrige uke, så jeg var ute å tok en øl med søstern på torsdag... Når vi sto ute for å røyke, kom en guttegjeng, hvor jeg kjenner han ene... Det ble til at de kom dit vi var og jeg skravla mye med gutta... Han ene skilte seg ut... den kjekke fyren...! Vi fikk kjempe god tone og det ente med et kyss... Og på natta var han med meg hjem (det skjedde ingenting, bortsett fra noen kyss.. har det heller ikke for vane og ta med meg mannfolk hjem)

Før han reiste på fredag lurte han på om jeg ville møte han, noe jeg sa ja til.. Vi tok noen øl ute og endte hjemme hos han...

Nå klarer jeg ikke få han ut av hodet... veit ikke hva han tenker om meg, vet bare at han synes jeg var herlig... Har ikke snakka noe særlig med han etter lørdag... Bare litt i tlf på mandag...

Har så lyst til å sende han en mld, men er litt redd for å virke masete og desperat... (han har tomt kontantkort, så jeg veit jeg ikke får noe svar..) Dessuten så er han på ferie med sønnen sin... uff og uff...

Klarer ikke la være å tenke på han og hvordan det hadde vært og være sammen med han...

I midten av august skal jeg et ærend i nærheten av der han bor, så jeg tenkte sende en mld og spørre om vi skal finne på noe... Eller er det for tidlig å spørre om det nå... (er ca 3 uker til)..

Noen som har opplevd noe lignende...? Og som kanskje har noen tips...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om han liker deg så syns han ikke at du er masete :-) da er det bare super kos og få meld :-)

Skrevet

Jepp... det er jo sant... men er likvel litt redd for å skremme han vekk...

Dessuten så får han ikke svart... han er tom på kontantkortet sitt..

Skrevet

ring han da vel? hadde jeg gjort, hvis han hadde gjort så inntrykk hadde jeg ikke nølt! hyggelig for deg:)

Skrevet

Hvem har kontantkort i disse dager, og tomt når man er på ferie med barnet..... Hmmm¨

Nei sorry skal ikke være negativ, har bare boys opp i halsen for tida- supermistenksom!

Skrevet

Han er i utlandet med foreldra sine og sønnen sin...

Flere av mine venner har faktisk kontantkort..

Hørtes egentlig litt negativ ut synes nå jeg...

Skrevet

Som jeg skrev under her, han er i utlandet... uff... sender en mld til han litt seinere jeg tror jeg...

Skrevet

Dette minner meg om slik jeg og alle rundt meg var da vi var 15!!!!!

Høres ut som en liten drittunge.

Skrevet

Så fint svar a... Dessuten så er jeg ikke 15... ikke han heller...

Skrevet

har noe av samma greia på gang her,traff igjen en gammel flamme-vi fant tonen igjen og det var kos.Litt småfulle da..Så ble det noen mld frem og tilbake,men nå har det vært stillt en ukes tid,og jeg er så sær at jeg vil ikke mase,så nå var det jeg som sendte mld først sist-så denne gang er det hans tur!Litt fjernt,men sånn er hodet mitt,jeg nekter å krype for noen ja!!Men greia er jo faktisk det da,at det kan vær han tenker det samme,ikke vil mase osv...Det vet jo ikke jeg...

Kompliserte greier det her ja hehe:-)

Skrevet

Jepp... dette er komplisert... hehe =)

Jeg vet han er tilbake fra ferie om ca 14 dager, tenkte ringe han og foreslå at vi skal finne på noe en dag... hmm... men er litt redd for at han skal si nei... uff og uff...

Skrevet

he,he-jeg er og redd for et nei ja,stoler ikke helt på det som blir sagt i fylla....men han sa masse da(han hadde ikke drukket mye heller)bl.a at han likte meg mye bedre nå,jeg virket mye kjekkere,og jeg måtte være interessert i å bli kjent med han som den han er.Og det er jeg jo,men jeg tør ikke ringe bare for å ta en prat,tenk om jeg ikke finner på noe å si,eller han bare er helt uinteressert...han kan jo gi lyd fra seg han og om han er interessert,men igjen-kanskje han tenker det samme...

Er nok mye der ute som ikke skjer pga at det sitter en i hver ende og tenker sånn...

Får se om jeg får "manna" meg opp etterhvert,stresser ikke egentlig..Men det hadde jammen vært gøyt å se han igjen og..:-)

Lykke til hvertfall,det ordner seg nok;-)

Skrevet

hehe... kjenner meg godt igjen der gitt... Han jeg liker utrolig godt er i utlandet på ferie, og jeg vet han har tomt kontantkort.. blæh... Men har så lyst til å ringe han, men er som deg, redd for å ikke finne på noe å si... hehe...

Her går jeg rundt med sommerfugler i magen og har så lyst til å bare høre stemmen hans... Nei, dette er ikke lett.

Lykke til til deg også!

Skrevet

takk,takk:-)Vi finner nok utav det skal du se:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...