Gå til innhold

Spm. ang. temp.måling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan det er med tempen rundt EL?...tempen min har ligget rundt 36,3 - 36,4 fra TR startet frem til i dag (dag 12) hvor den plutselig spratt opp til 36,6.

Bruker FF charten, men er ikke så veldig "inne" i hvordan den fungerer enda.. (har bare brukt den 1 1/2 syklus).

Men skal altså tempen stige rundt EL?...eller er det EL når den synker igjen??

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan virke som om du har hatt EL nå siden tempen har steget. Hvis den holder seg høy nå ut syklusen har du hatt EL!

Skrevet

Tror det er slik at tempen stiger ved el.

Noen andre som vet kanskje?

Skrevet

Da får jeg i tilfelle en veldig kort syklus denne gang...om EL kom allerede på dag 12... Men det forundrer meg ikke..., med mine ustabile sykluser!! :-(

...har isåfall ikke hatt noe EL slim denne gangen... Forstår meg ikke på denne kroppen innimellom.

Skrevet

Hei! Håper du leser dette: Tror ikke du har hatt el, siden du stusser over manglende el-slim og kort syklus...

Jeg har tre tempstigninger, dvs svingninger i tempen i løpet av en syklus, de varierer mellom 0,2 til 0,4. El-slim kommer da på tredje tempfall...Tror kanskje at du har det lignende som meg...sjekk el-slim du (det er el-slim siste dag som gjelder og pluss et par dager etter=gustig for sex!!!), og test med el-tester i tillegg...:))

Håper du finner ut av det!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...