Gå til innhold

Auauau....Stripping høres vondt ut....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan foregår stripping egentlig? er det veldig vondt? Nekter å gå over tiden denne gangen og regner med jeg må gå igjennom dette da isåfall... høres ut som om jordmor fjerner noe "der nede" ved stripping..

huff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble strippa når jeg gikk med sønnen min.. gjørde vondt som hell, ja, men alt som har med fødsel å gjøre gjør vondt, så jeg bet tenna sammen! jeg lå på en benk med hælene inntil hverandre mens jeg sprika med bena, så sto jm og trøkka fingrene, hånda, armen så langt opp ho klarte (tror jeg, det føltes sånn) tøyde og utvida på en måte.. gjørde grusomt vondt, men han kom 5 dagen før termin:) jeg blødde litt i noen dager etterpå også, men det er kanskje ikke så rart.. jeg så ikke at ho fjerna noe, fikk bare blod på hanskene.. *grøss*

Skrevet

Rart at vi omtaler stripping som vondt når vi snart skal gjennomgå en fødsel.

Stripping er ikke no godt nei men fødselen er tross alt mange 100 ganger verre...

Skrevet

Ingenting som fjernes, jordmor bare røsker og river for å provosere frem rier/fødsel. Det er vondt, og desverre ikke alltid det får veldig stor fortgang på ting. Men det kan hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...