Gå til innhold

Så sinnsykt vondt, kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bekkeløsningen er rolig i dag, men smertene under høyre bryst har steget til det uutholdelige! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, holder på å bli sinnsyk! Det føles som en kniv som vris rundt nederst på ribbeina/øverst på magen, fortrinnsvis foran, men også på siden/bak på samme side. Evt som om ribbeina er knekt og stubbene skubber mot en nerve.

Hadde samme sak i forrige svangerskap, men da gav det seg mye tidligere.

Hva kan dette være? Noen har nevt dette som tegn på svangerskapsforgiftning, kan noen utdype det? Eller finnes det andre teorier om hva det kan være og ikke mnst - hva man kan gjøre for å roe ned smerten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har eg det og! Sinnsykt vondt!!! Har ikkje peiling på hva det er. Synst det hjelp litt å ligge på den sida det gjer vondt...

Skrevet

Jeg har også hatt det, det gjør utrolig vondt! Tror rett og slett det er muskelspenninger, men for meg er det ingenting som har funka. Har bare måttet gå over av seg selv. Det har tatt et par dager...

Skrevet

Det har vart siden uke 15-16, og blir bare verre... Sist svangerskap gav det seg omkring uke 27-28, men nå ser det ikke ut til å ha noen ende! Er i uke 32, 33 i morra.

Skrevet

det kan ikke være at babyn sparker i ribbeina dine da?

når moren min gikk gravid med min bror, brista han et ribbein på ho! å dette var vist veldig vondt til tider da han fortsatte å sparke der...

bare `tenker`høyt jeg....

Skrevet

Kan jo være svangerskapsforgiftnig.. Leveren ligger jo under høyre bryst.. Jeg hadde tatt en tlf til føden/lege for å få sjekket dette.. For å være på den sikre siden, liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...