Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Det skrives jo i bøker at det skyldes redebygging i svangerskapet....men ferien er jo tilbrakt store deler hjemme - så det kan nok være en like god årsak:) Men sitter her nå med en god og sliten følelse etter å ha ryddet,vasket og sortert i alle skapenen på kjøkkenet i dag, tidligere i uken ryddet vi i garasjen, og noen store sorteringsbokser står klare i gangen for å motta filmer, sko og diverse...en dag senere Nå skal jeg kose meg i sofaen resten av kvelden, bestille litt god mat til oss og se på TV:) Det tar faktisk på å ha ryddemani med en stor mage, selv om man bare tar noe om gangen !!
Gjest Ut på tur Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Kjenner et større behov for å få gjort ting ja. Nå er jeg ferdig å jobbe så da skal jeg bruke all energi på å få ting på plass hjemme Har hatt litt hjelp av mamma også. Så nå står det klar en kasse med klær som skal på loftet Og i går vasket jeg første maskin med babyklær. Det er faktisk litt i rydde prossessen for nå står alt i stua
adriana78 Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 hei! har det på akkurat samme måten. Rydder som en gal, overalt. Føler meg i fin form med masse energi:) alt må jo være i skjønneste orden til den lille kommer
tjorven 1 Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Nesting nesting rydder pusser opp rom maler enn vegg he he blir sliten med det gir meg utrolig mye å få det ryddig og pent rundt meg!! Nå kan han bare komme!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 jeg vasker jeg,skikkelig utvask av huset med tak og vegger å alt....inni skaper og oppå tar jo helt av....det føles sååå godt å ha det gjort.men har stort hus så det er litt igjen men jeg står på for fullt:)
Monamor Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 hehe,kjenner meg godt igjen her jaa.. Har pusset opp stort sett alle rommene i huset nå i sommer,vasket ned og malt..Lagt gulv,pussa vinduer osv.. Hatt masse energi.. men begynner å kjenne nå at energien ikke er så på topp lenger, greit å lade den opp til fødselen og tiden etterpå... Får liksom ikke ro på seg før man har fått vaska litt og sånn om dagen..
nybebis Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 har det også på samme måte! Tok meg selv i å tenke at jeg gledet meg til at magen var borte for da kunne jeg rydde mer effektivt....Jeg er ellers ganske rotete!
Birgit31 Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Hahaha... Jeg også! Jeg vasker og sorterer og rydder, og så rydder jeg enda litt til. Samboeren min går rundt og lurer på hvor allting er:) Jeg blir nesten litt rusa av å rydde; det er en pussig men veldig god følelse:)
olha Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Ja da,akkurat samme her.Jeg har ikke vaska rundt,men ryddet i alle skuffer i alle skap i hele huset,vaska vinduer og vaska babyklær,fikk fra vennine 4 store søppelsekker med kjempefine klær. Så nu det e bare å vente at ungen får lyst å komme ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå