Gå til innhold

Flere med ryddemani...?!


Gjest

Anbefalte innlegg

Det skrives jo i bøker at det skyldes redebygging i svangerskapet....men ferien er jo tilbrakt store deler hjemme - så det kan nok være en like god årsak:)

 

Men sitter her nå med en god og sliten følelse etter å ha ryddet,vasket og sortert i alle skapenen på kjøkkenet i dag, tidligere i uken ryddet vi i garasjen, og noen store sorteringsbokser står klare i gangen for å motta filmer, sko og diverse...en dag senere

 

Nå skal jeg kose meg i sofaen resten av kvelden, bestille litt god mat til oss og se på TV:)

 

Det tar faktisk på å ha ryddemani med en stor mage, selv om man bare tar noe om gangen !!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ut på tur

Kjenner et større behov for å få gjort ting ja.

Nå er jeg ferdig å jobbe så da skal jeg bruke all energi på å få ting på plass hjemme ;)

Har hatt litt hjelp av mamma også. Så nå står det klar en kasse med klær som skal på loftet ;)

 

Og i går vasket jeg første maskin med babyklær. Det er faktisk litt i rydde prossessen for nå står alt i stua :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! har det på akkurat samme måten. Rydder som en gal, overalt. Føler meg i fin form med masse energi:) alt må jo være i skjønneste orden til den lille kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesting nesting rydder pusser opp rom maler enn vegg he he blir sliten med det gir meg utrolig mye å få det ryddig og pent rundt meg!!

 

Nå kan han bare komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vasker jeg,skikkelig utvask av huset med tak og vegger å alt....inni skaper og oppå tar jo helt av....det føles sååå godt å ha det gjort.men har stort hus så det er litt igjen men jeg står på for fullt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,kjenner meg godt igjen her jaa.. Har pusset opp stort sett alle rommene i huset nå i sommer,vasket ned og malt..Lagt gulv,pussa vinduer osv.. Hatt masse energi.. men begynner å kjenne nå at energien ikke er så på topp lenger, greit å lade den opp til fødselen og tiden etterpå...

Får liksom ikke ro på seg før man har fått vaska litt og sånn om dagen..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har det også på samme måte! Tok meg selv i å tenke at jeg gledet meg til at magen var borte for da kunne jeg rydde mer effektivt....Jeg er ellers ganske rotete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... Jeg også! Jeg vasker og sorterer og rydder, og så rydder jeg enda litt til. Samboeren min går rundt og lurer på hvor allting er:) Jeg blir nesten litt rusa av å rydde; det er en pussig men veldig god følelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da,akkurat samme her.Jeg har ikke vaska rundt,men ryddet i alle skuffer i alle skap i hele huset,vaska vinduer og vaska babyklær,fikk fra vennine 4 store søppelsekker med kjempefine klær. Så nu det e bare å vente at ungen får lyst å komme ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...