jente08&jente2010<3 Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 lurte på om du hadde noen tips til bruk av den ildfaste formen jeg kjøpte av deg fra tupperware jeg?? klem
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Kjøpte du gjennom nett eller hvordan gjorde dere det ettersom dere bor på forskjellige steder? Er også intr. i Tubberware nemlig ))
jente08&jente2010<3 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 qeen of the road hjalp meg med dette! hun er vertinne, så hun sendte meg kataloger og bestillingslister! så fikk jeg endel bestillinger, sendte dette tilbake til henne+ med en kvittering på betaling på mail, og så sendte hun varene til meg;=) hun er veldig flink, og jeg er storfornøyd! så selv om jeg bor i nord odal, og hun ved bodø, funket dette fint! du kan også bare kontakte henne via telefon, og så forteller hun endel om varene:) men hun er virkelig til å anbefale:)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Okey, det høres greit ut. Kommer fra Akershus, så det blir en del avstand her også. men lurer på om hun er på ferie el noe nå, siden det er noen dager siden jeg har sett henne her?
jente08&jente2010<3 Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2007 ja,jeg tror hun er på ferie nå...en stund siden jeg har sett henne her inne! akershus ja, ikke så langt unna meg du da...! tupperware har iallefall mye fint! jeg er veldig fornøyd med produktene mine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå