Pysa Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 og har du den fremdeles? Min bamse heter Kalleling, og ligger på hylla her. Veldig støvete, men tør ikke vaske den.
skimre Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Pelle, vakreste teddybjørnen i verden;o) sitter på hylla her og passer på! *hihi*
*Rutletutt* Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Min bamse heter Bimsa og er skjev og slitt....den sitter på nattbordet mitt:o) Den kjøpte pappa til meg da jeg var nyfødt:o) Har også en dukke som heter Mari som jeg fikk da jeg var litt eldre - den fulgte meg i tykt og tynt. Den er hos mamma og de nå - Tobias leker av og til med den når han er der:o)
Dailis Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Key, maria og ebbe...vet ikke hvem av de dokkene jeg likte best, hver til sin tid. Og har dem forsåvidt enda, har bare key her (stor holly hobby dokke) de andre hos mamma. Favorittbamsen min het bare bamse, men "døde" i vaskemaskinen (stor sorg ja) Neste favoritt het Lars, og han har jeg enda. Mine bamser(kosedyr) har alltid vært gutter, hehe.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Villi Har ham fremdeles, men han er i en pose sammen med de andre bamsene mine hos mamma.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Bamse Brakar, han sitter her på hylla i seksjonen og titter på meg mens jeg sitter her.
*Kleopatra Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Yndlingkosedyret mitt var en katt, pus heter den (veldig oppfinnsomt ja). Den ser virkelig ikke uuut, var tjukk og hvit før. Nå er den grå og tynn, pels bare noen steder. Pluss man ser rosa og blå bomull gjennom stoffet (mamma prøvde å fylle på ettersom stoppinga falt ut). Den har sikkert blitt vasket ti tusen ganger i vaskemaskina! Bor i en bossekk på loftet. Dukkene mine het Henrik, Melissa og Martha.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 En oransj bamse ved navn Reidar. Brant desverre opp i husbrannen vi hadde for 4 år siden
Maisie Skrevet 27. juli 2007 #13 Skrevet 27. juli 2007 Dukken min het Lise. Bamsen min het Brunbamse (fordi den var brun...), og var egentlig en ape.
TurangaLeela Skrevet 27. juli 2007 #14 Skrevet 27. juli 2007 han grønne med luggen foran øynene i fraglene, og ei stor "kålhodedukke".
Thula Skrevet 27. juli 2007 #15 Skrevet 27. juli 2007 Den het Ninni, og var en kanin med rutete blå bukse på. Jeg elsket den, men den brant opp i en brann for maaange år siden. Nå har veslejenta mi knyttet seg til en bamse, og helt tilfeldig ble det også en kanin, som selvfølgelig heter Ninni den også
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #16 Skrevet 27. juli 2007 markus het min er en bamse m lange bein den er nå¨snart 30 år fikk den på min 1 års dag..
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #17 Skrevet 27. juli 2007 Hadde en "negerdukke" som het Hiawata ;-) Tvilsom terminologi for 30 år siden...
lenej :o) Skrevet 27. juli 2007 #18 Skrevet 27. juli 2007 et lite brunt esel, som het pontius pilatus. han har alltid ligga i senga min, men da eg gifta emg, ble han degradert til nattbordskapet. min mann nekta å dele seng med et esel. han har forresten ei dokke som heter Berit..
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #19 Skrevet 27. juli 2007 hadde en bamse, som het bamse ( enkelt og greit)... men jeg klarte å miste den... huff... tenker faktisk ofte på den. den var med meg OVERALT . noen ganger i skolesekken også.. hihi
Guttemamma til tusen :) Skrevet 27. juli 2007 #20 Skrevet 27. juli 2007 jeg hadde en nydelig rosa kanin, med regnbuefargene på magen!! vi finner desverre ikke igjen bamsen nå( hadde vært gøy og hatt den ja!
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #21 Skrevet 27. juli 2007 min var en ape jeg fikk i paris, ble selvfølgelig apna parisa. har den ennå. gutten min er fra seg av glede når han ser tigeren sin, blir gøy å se hva den blir hetende:)
jente30L Skrevet 27. juli 2007 #22 Skrevet 27. juli 2007 hadde mange jeg... en stor hvit bamse som heter tom(av alle ting) og så en gakk som het pippen... begge lever i beste velgående;)
flust Skrevet 27. juli 2007 #23 Skrevet 27. juli 2007 Hadde ei filledokke som het Moskedosken. Det var min absolutte favoritt. Når broren min skulle terge meg kastet han dokka ned trappa, mens jeg hylte i sympati med dokka. Hadde forøvrig også en bamse med veldig lange bein. Den het Andreas til hverdags og Fredrik til fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå