rampejenta - ny spire Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 hva er det og hvor får man kjøpt det?? og hva er progestron tilskudd??
Lille trille satt på hylle Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 progesteron er vel et kvinnelig hormon, så det er tilskudd av det. får kjøpt kremen i helsekostbutikker=)
petronella_78_med spire =) Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 ..det lurer jeg på også... Har prøvd å lese litt om kremen på nettet, men det står ingenting som dokumenterer at dette faktisk virker. Men det er kanskje veldig individuelt... Mye kan jo virke bare man har "troen på det"... =) ...men jeg vurderer faktisk å prøve denne selv.
Lille trille satt på hylle Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Det har virket på noen, men jeg vet jo ikke om de har fått noen annen hjelp i tillegg. skulle begynne på det selv, men jeg orket ikke fortsette,glemte det hele tiden.hehe.' var ei som skrev her inne at hun hadde blitt gravid etter å ha brukt det og fått akupunktur i tillegg. tror det var i dag jeg leste det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå