Gå til innhold

Jeg har et flaut hygienisk spørsmål til dere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke bort svettelukten. Ja, det er ekkelt.

Jeg bader hver morgen. Men det går knapt 1 time, så lukter av meg igjen.

Jeg ammer babyen min. Og har hatt dette problemet siden jeg begynte med det. Jeg bruker en bra deo. Men det hjelper ikke.

noen som har noen forslag til meg?

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei veninne hadde samme problem.. Hun var på apoteket å kjøpte noen greier. En slags roll-on med nesten bare alkohol i! Ha på den 1 gang hver 3 dag og du er helt tørr under armene.. Svetter ingenting!

Verdt å prøve hvertfall :-)

Skrevet

Tusen takk.Skal forsøke det.

Skrevet

Deoen heter "aliminiumsklorid i spritlinniment" og kommer i en liten glassflaske med hvit kork og koster ca 120 kr på apoteket!

Men den kan lage permanente flekker på klær, så den skal taes på om kvelden på tørr, ren og ubabert hud og og vaskes av dagen etter! Brukes en til to ganger i uken og en vanlig/ mild deo ellers!!!

Skrevet

hmm har ikke det problemet at jeg svetter så mye men, det lille som er lukter skikkelig sånn mensen svette hvis dere skjønner...ingen roll on kan holde inne den lukta ugh. tror jeg skal prøve den der jeg også.

Skrevet

En deo som ikke er så drastisk er en som heter stop 24 eller noe sånn. Den fåes på apoteket. Hadde en periode en sommer hvor jeg brukte den, funket fint. Hvis det ikke er så lenge siden du fødte, kan det ha noe med det å gjøre. Man skiller ut ekstra mye svette en stund etter fødsel, men hos de fleste går det over etter en liten stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...