Gå til innhold

Drikke 3 ganger i uken....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om mannen deres drikker 3 ganger i uken, men jobber og er ok ellers, hadde det vært greit? Denne mannen drikker seg ikke full, han tåler en del, men er ofte 4-5 halvlitere....ok eller ikke ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke ok

Skrevet

jeg synes ikke det er ok....hvis det er slik at man må drikke så ofte så har man et problen...uansett om man drikker seg full eller ikke

Skrevet

mener og at det er et problem hvis han MÅ, men om det ikke er en nødvendighet så kan det vel være greit en periode..

Skrevet

Ikke ok her i huset. Greit i ferien, men ikke i hverdagen. Mannen min er grådig glad i øl og jeg nekter han aldri å ta en øl, men 4-5 halvlitere er litt mye, synes jeg da. Men hvis han er så glad i øl, kanskje alkoholfritt er tingen? Noen mener det smaker annerledes, men mannen min synes en clausthaler er en grei erstatning iallefall....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...