Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Om mannen deres drikker 3 ganger i uken, men jobber og er ok ellers, hadde det vært greit? Denne mannen drikker seg ikke full, han tåler en del, men er ofte 4-5 halvlitere....ok eller ikke ok?
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 jeg synes ikke det er ok....hvis det er slik at man må drikke så ofte så har man et problen...uansett om man drikker seg full eller ikke
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 mener og at det er et problem hvis han MÅ, men om det ikke er en nødvendighet så kan det vel være greit en periode..
TusseMor07&09&14 Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Ikke ok her i huset. Greit i ferien, men ikke i hverdagen. Mannen min er grådig glad i øl og jeg nekter han aldri å ta en øl, men 4-5 halvlitere er litt mye, synes jeg da. Men hvis han er så glad i øl, kanskje alkoholfritt er tingen? Noen mener det smaker annerledes, men mannen min synes en clausthaler er en grei erstatning iallefall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå