Gå til innhold

hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud..her står jeg å legger sammen noen klær og er i mine helt egene tanker..å plutselig så kjenner jeg at det renner noe ut av meg.. VANNET! tenkte jeg.. hadde jo vært veldig typisk da siden samboer ikke kommer hjem før i morgen... har tidligere vært sånn små våt i trusa.. men ikke noe som gir meg noen idè om at vannet har gått... jeg ser at buksen ikke er våt men jeg tar av meg for å se hvor mye det er..hadde på meg ei truse i sånn stoff som gjør at du ser veldig godt om den blir våt.. og det var blitt tydelig vått i trusa, men i tillegg til det så var det noe hvitt utflodlignende i midten..ikke noe klump eller noe... jenta i magen har vært veldig rolig i dag.. kjenner hun er der, men det er stillere enn normalt...

noen som har en anelse hva som skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har økt utflod under graviditeten. Det er helt normalt! Det kan av og til gi en følelse av at det er fostervannet som går. Men tro meg, det er MYE MER av fostervannet enn det som renner ut av deg som økt utflod!

Skrevet

fostervann kan jo lekke dråpevis da, alt må ikke komme på en gang!

Skrevet

Det trenger jo ikke være MYE MER da... Fostervannet kan jo gå litt etter litt så kan være vanskelig å vite om det er fostervannet eller ikke. Men går jo ann å ta på et bind og reise på føden om man er usikker. De har et stoff de tar på så ser de om det er vannet eller bare økt utflod.

Skrevet

det var ikke bare utflod det var vann i tillegg til utflod... jeg ringte føden og skal se det ann... får håpe hun holder seg inne til min kjære kommer hjem i morgen ivertfall:)

men tusen takk for svar:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...