Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 de sitter jo på bar om kveldene kun i string trusa.....også klager de etterpå.....
Impulsiw Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Jeg føler ikke for å voldta en mann fordi om han sitter i bare nettoen!! Makan til rigid holdning! Ikke rart voldtektsmenn får så lave straffer når folk med dine holdninger sitter i juryen...skam deg!!
Krolla og Theodor Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Anonym: Jeg håper at dersom du får ei jente (dersom du virkelig er gravid da) og at du ALDRI vil oppleve å få jenta hjem fra ferie, ødelagt for livet av en voldtekt. Jeg håper at du da ikke trenger å oppleve slike holdninger som den du legger for dagen, at naboene tisker om at datteren din fortjente det fordi hun har blondt hår, gikk i kort skjørt etc etc. Du mener at å sitte på bar kun i string trusa rettferdiggjør en voldtekt - du bør kunne gå kliss naken uten å bli voldtatt. Det er IKKE jentene sin skyld UANSETT - det er mannen! Og sånne idioter som deg som hevder at mannen stakkars ikke kan noe for det, han er jo bare en mann.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 jeg må jo si at det var en meget sterk uttalselse, MEN må si meg enig i at det nok er en grunn til at voldtektssakene har eksplodert de siste årene. I en ideel verden skal det være slika at jenter kan gå med hva de vil og si stopp akkurat når de vil. Men dessverre fungerer det ikke slik. Det er mange syke mannfolk rundtomkring, og mange luremus som råder gatene. I NOEN tilfeller vil jeg nok desverre si at voldtekten nok kunne vært unngått. Ikke misforstå meg, jeg beskytter ikke de som voldtar og unnskyldiggjør det ikke, men det er mange syke menn som råder gatene, og det bør kanskje vi jenter ta høve for?????Har uansett stor medfølelse for de voldtatte, dette er en helt grusom situasjon å havne oppi.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 joda...litt enig..men syns det var en strek uttalelse! ingen som skal bli voldtatt fordi de har på seg en type klær! syns synd på de jentene dette skjer med!
Anne-B. Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 En sånn uttalelse reduserer mannen til et primitivt vesen som kun tenker med kuken. Trodde at man var kommet lenger i år 2007. Hvorfor skal man gi en voldtektsmann en slik unnskyldning? Et nei er et nei, uansett hvor langt man er kommet i akten. Selv om det kommer fra en jente kun iført stringtruse på bar. At det kan avgi et visst inntrykk, det kan jeg forstå, men det er likevel ingen unnskyldning for å ta for seg som man vil.
*1+1=2 små* Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Jeg er enig med en som skrev litt lenger opp her, når vi nå VET at det desverre er slik at ikke alle menn respekterer et nei for et nei, så trenger jeg jo ikke drikke meg DRITINGS så jeg ikke husker hvor jeg er, og samtidig gå med VELDIG lite klær(selv om det ikke alltid er en sammenheng mellom lite klær og voldtekt da..). Jeg mener at det ALLTID er mannens feil(men noen ganger er det jo desverre også slik at jenter er med på sexen, kanksje fordi de er beruset(frivillig) og dagen etter så angrer de...) MEN om en jenter sier NEI da bør det respekteres SAMME hvor mye "luremus" hun er. Det må være lov å ombestemme seg.... MEN som sagt..jeg mener at man faktisk bør være litt forsiktig. Desverre er det jo nesten alltid slik at jentene som har blitt voldtatt HAR drukket VELDIG mye og ikke er HELT klare på hvor de er osv. det er fortsatt IKKE dems feil..men alikevel så bør man tenke litt lenger når vi VET at det kan skje. Det er min mening, jeg ha
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Kjære deg..Jeg er sikker på at du har en ig som er over 45,for hvis ikke så hadde ikke du klart å skrive... Går det an å være så blåst og skrive noe så dumt? Jentene må nå få lov å gå med den trusen de vil,enten det er tanga eller en sånn bestemorstruse uten å bli voldtatt.... Så med andre ord så vil du si at ingen muslimske jenter er blitt voldtatt?Siden de dekker til seg?? Nei,jeg foreslår at du tenker deg om neste gang du skriver et innlegg...For det eneste du gjør nå,her og nå er at folk synes synd på sånne som deg som er så blåst.... Jeg synes nesten synd i deg da..bare nesten... God bedring
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Heisann alle dere. Jeg skrev dette innlegget.... Skjønner, jeg hadde en stor diskusjon med min svigerinne ( som forøvrig har en meget høy utdannelse), om akkurat dette. Jeg er enig med dere alle. Man kan være kledd hvordan man vil, men et NEI er og blir et NEI. Dette mente ikke hun, hun sa det akkurat slik jeg skrev det...så hadde jeg bare lyst til å se hvordan dere her inne reagerte. Så takk for at dere svarte, håper det ikke er noen sure miner. Klem
Patetica fåkksi Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 -Ville du latt babyen din vaere hos en dömt pedofil mann i noen timer mens du er ute med venninner? -Ville du vist finger til en psykopat med lada pistol? -Ville du kjört hjem selv etter fest, eller sitti paa med en kamerat som har drikki en halv flaske vodka og som tok lappen i gaar? Alle disse tinga kan selvfölgelig gaa helt fint, men det skader ikke med sunn fornuft innimellom. Naar det er sagt vil jeg gjerne legge til at voldtekt er noe av det styggeste som finnes, det er noe som sitter igjen i mange mange aar etterpaa og straffen (om de i det hele tatt blir dömt) er helt latterlig og alt for lav. Det er en kriminell handling, og de burde bures inne hele jaevla gjengen med ballene i syre, og dagen de löslates fra fengsel burde de bli tvunget til aa kappe av, koke og spise suppe av sin egen penis.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 Nå skal det sies at det å dra utenlands på ferie (eller være her hjemme for den saks skyld), og drikke seg fra sans og samling blant masse fremmede mennesker, er vel kanskje ikke det smarteste man gjør? Jeg skal på ingen måte unnskylde de mennene som voldtar jenter, de burde få pikken kappet av og brent i helvete, men nå må fanken meg jenter begynne å passe litt på seg selv også... Så lenge det finnes byttedyr vil det også finnes rovdyr - og omvendt. Hvorfor skal jentene drikke seg så fulle at de mister kontrollen? Hvorfor går de alene på ukjente steder? Når skal de lære å ikke ta sånne sjanser??? Ja, det er kjempesynd at man ikke kan være trygg i denne verden, men faktum er at det finnes svin der ute som bare venter på en anledning, da må vi jenter lære oss noen få forholdsregler. Sånn er det bare...
twoboys & a girl Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 Folk har lov å gå naken uten at mannfolk har lov til å voldta. Tror helle folk burde vurdere det alkoholinntaket sitt, enkelte mister jo helt kontroll.
Patetica fåkksi Skrevet 30. juli 2007 #13 Skrevet 30. juli 2007 Joda altsaa jeg er helt enig i det, som jeg forsökte aa gjöre klart i innlegget, man burde ogsaa kunne la en pedofil mann passe paa babyen din i mange timer uten at du skal bekymre deg for hva som kan skje, men desverre er ikke verden saa utvikla. Det er IKKE kvinnen sin skyld om hun blir voldtatt, men det gaar an aa tenke seg om og.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #14 Skrevet 30. juli 2007 Unnskyld meg men står det i panna på en mann at han er voldtektsforbryter eller???
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #15 Skrevet 30. juli 2007 ja det gjør det, over høyre øyenbryn så står det med veldig liten skrift =)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #16 Skrevet 31. juli 2007 de burde kanskje ta på seg litt mer en bare stringtrusa da,men så ER det syden...og selv om jenter har på seg ditt og datt så er ikkke det en invitasjon til sex..og sier hun NEI så betyr det NEI...
mamma til twins Skrevet 31. juli 2007 #17 Skrevet 31. juli 2007 Det er virkelig synd på menn som er så primitive at de blir så kåte at de må voldta pga en stringtruse. Tror du undergraver menns integritet ganske kraftig her.
mamma til twins Skrevet 31. juli 2007 #18 Skrevet 31. juli 2007 Nå ser jeg at det var svigerinnens utsagn, ikke ditt. Så denne er til henne istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå