mini*mi Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jeg trodde ikke man skulle ligge lengre enn max 45min med pressrier? Jeg låg selv med pressrier i 1t 45min... Jormora sa det var fordi at alt sto bra til med barnet og hjerterytmen var fin.. Hun satt fast og ble tatt med sugekopp..
så var vi 4 Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 fikk vite at jeg kunne ha en time med aktive pressrier
mini*mi Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 Rundt 45min til en time ja.. Jeg ble så sint på legen som plutselig bare forsvant når han egentlig skulle hjelpe meg me å få mini ut.. Jeg var så sliten at jeg ikke klarte å presse mer og det var så vondt når riene kom og jeg ikke hadde mer krefter. Han kom først tilbake etter 20min.. Tenk så mangen rier jeg hadde på 20 min!! I to dager etterpå lå jeg på sykehuset å bare gråt.. Hadde en så traumatisk opplevelse. Arg, blir sint når jeg tenker tilbake på det..
så var vi 4 Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 hmh merkelig at de bare gikk da. min lille gutt ble også tatt med sugekopp, ikke noe trivelig opplevelse i utgangspunktet.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 jeg hadde pressrier i 1,5 time. de sa ikke noe om at det gjorde noe, men han ble tatt med sugekopp fordi jeg var så sliten.
M&M is my babies Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Jeg fikk endelig trykket ut min etter 1 time og 15 min, passe sliten da.
Kosemaisen :-) Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 I utgangspunktet skal man ikke presse mer enn ca 60 min....Men om alt er vel med mor og barn kan det gjerne gå litt lenger.Selv presset jeg i 90 min selv om hjerterytmen på barnet økte mot slutten.Stakkar liten var skikkelig stressa...Men det er det beste for mor og barn om man slipper tang eller sugekopp så lenge alt ser ok ut.
Yelo ♥Ina♥ Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Min jordmor sa at de lot deg presse i en time uten epidural, og 1 t og et kvarter med epidural. Jeg pressa i 1 time og 25 minutter før jenta kom. Var så sliten at jeg trodde nesten jeg skulle stryke med.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Det de sa til meg var at de med epidural ikke fikk presse mer enn 1 time og 15 min..
jente30L Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 hadde aldri pressrier jeg.. eller pressetrang da... hun spurte om jeg ville prøve å presse og da kom hodet og en gang til da kom hele ungen ut;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå