Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vae hos lege idag før første gangen, det var ju ikke så mye han gjorde denne gangen, sjekket blodtrykket å spurte om allt kjendes bra. Sist gang når jeg var gravid så gjorde han en GU men nå sa han att man hade sluttet med det hvis det ikke var noe speciellt, har det varit så med er andre og? Han prøvde alltså att finna hjertlyden men det gikk ikke, mente att det var før tidligt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken uke er du i? jeg var hos jordmor i uke 13, og da klarte hun ikke å finne hjertelyd.

Skrevet

Er å i uke 13, gleder meg til ultralyden istedet nå da ;)

Skrevet

jeg skal på ultralyd 6. august, og gleder meg utrolig mye!! =)

Skrevet

Når har du termin?

Spurte lege om å få tidligere UL, har en liten misstanke om tvillingar... så får hope att det blir litt før uke 17...

Skrevet

Jeg har foreløpig termin 1. januar, så det blir spennende å se om den blir flyttet på ultralyden! du da?

artig hvis det er tvillinger!!!!

Skrevet

Har termin 4 feb.

Hm.. ja det kan ju bli artigt med tvillingar ja... vi får se vad som visar seg :)

Har bara hatt en sån rar følelse ettersom jeg fikk mage redan i uke 7-8 da måtte jeg bytte ut alla byxor! Er liksom ikke dt samma svangerskapet som førra gang...

Du får prøva att hålla igen så babyn kommer over nyttår da;)

Skrevet

rart man ikke kan høre hjertelyden i uke13

jeg fikk høre da jeg var 7+3 men det var innvendig ul og da blir det kanskje lettere....

Skrevet

hei igjen!

jeg har spilt kort noen timer nå =)

ja, jeg håper babyen kommer i 2008!

innvendig ultralyd er noe helt annet enn utvendig ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...