Sarah & Marcus mamma Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 hei! jenta mi er 3 mnd, og har suttet veldig på hånda de siste ukene. når jeg ser inni munnen har hun to store klumper der hvor hjørnetennene skal være. kan det være tenner? alle sier at tennene kommer nede først?
TM2006 Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Jenta vår også har fått "en del av hjørnetanna". Det kom en liten hvit klump tidlig (ca 2 mnd tror jeg), så plutselig kom den mere ut, men fortsatt er det kun en klump og kke hele tanna. Hun er nå 7,5 mnd... stusset litt vi også ja, hehe:0)
mam <3 Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Tror ikke det er så vanlig men d går an. Jenta vår på snart 9 mnd har to hjørnetenner på tur (det er hennes første tenner) Det blir skikkelig rart hvis hun får begge to på en gang.
Mooncake Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Broren min fikk hjørnetennene oppe først. Han ble kaldt for Drakula
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Min fikk hjørnetennene oppe for noen uker siden, før fortennene. Liten vampyr, hehe! Den ene fortanna oppe holder på å komme nå.
¤ my precious ¤ Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Gutten min er 3 1/2 måned og har også fått to klumper ned der hvor hjørnetenne er. Han sutter også mye på hånden sin og sikler en del. På 3 måneders kontrollen på helsestasjonen mente de at det var tennene som var på vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå