Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Får kynnere hver gang jeg reiser meg opp nå, og har litt mensvondt i ryggen og foran...blir ikke verre virker det som! hatt litt hele uken, men idag føler jeg meg veldig sliten osv...kjennes ut som jeg må på do hele tiden(nummer 2, vært der 3 ganger idag:-))... er det noe å bekymre seg over, hva kan det være? Er i uke 36..
Tpop Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Tror det er fire slike innlegg siden i går kanskje derfor du ikke får svar:) Det kan jo være modning, eller det ikke trenger og være noe fikk jeg til svar, Jeg er i uke 33+5, og hatt det slik de siste to dagene, men i dag er det litt bedre, slik at jeg avventer med å ringe. Du har hatt dette lengre enn meg så jeg hadde ringt og hørt om det er nødvendig for å få en sjekk eller om du skal avvente. Det er vel ikke vanlig praksis og stoppe fødselen etter uke 34 i følge noen av damene her inne:)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Takk for svar:-D Ringte dit, men følte at hun dustedamen fnøys litt av meg! Føler meg i det hele tatt dum som ringer, og nå følte jeg meg bare dummere:-( Men det blir vel uansett verre hvis det skulle være fødsel på gang! ååå, dumme sykehus!
Tpop Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Møkkakjerring, men da har du da ringt og hørt:) Om det skulle bli verre og det er fødsel så er du så langt at det går helt fint hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå