Gå til innhold

forvarsel til fødsel!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker alle at det er noe på gang før fødselen starter eller er det flere som det har skjedd helt plutselig til? vil gjerne høre noen historier:) er 40 uker idag, og merker ikke særlig mye til at fødselen skal være i gang, men håper det kan skje når som helst uansett=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har ikke opplevd en spontan fødsel da jeg ble indusert sist. Men husker at det begynte med små rier. Skulle til å legge meg for kvelden, da jeg ikke fikk sove pga riene. Riene var små, men temmelig regelmessige, så gikk vannet 3 timer etter riene begynte.

Enkelte han kanskje kynnere "rier" i flere dager før fødselen, men det opplevde ikke jeg.

Skrevet

Hei!

Da jeg fødte sist merket jeg ingeting før plutselig vannet gikk.

Hadde da, som nå, veldig mange harde kynnere i løpet av dagene.

Fikk 6 dager før termin sist.

Skrevet

Sist merket jeg ingenting (sterke kynnere hadde jeg hatt de siste ukene og vonde ilinger oppover i skjeden) før jeg våknet om natta. Først var det slik at jeg sovnet mellom riene og bare halvveis registrerte at jeg hadde vondt i magen. Klokka fem om morgenen skjønte jeg hva som foregikk og sto derfor opp. 12 timer etterpå var babyen ute,

Hadde forventet meg å ha masse tegn på forhånd, men det hadde jeg absolutt ikke. Og jeg så aldri noe til slimproppen, hehe!

Skrevet

Hadde ingen forvarsler, våknet om natten/morgenen med rier. Har aldri sett noe til den berømte sproppen.

Skrevet

Ingen forvarsel her heller. Ikke engang kynnere eller noen andre vondter. Vannet gikk på første jenta da jeg sto opp om morgenen. På jente nr to gikk vannet på natta da jeg sto opp for å drikke melk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...